www.fa3.gr

Ιστότοπος Φυσικής Αγωγής, Είστε εδώ: www.fa3.gr ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ κ΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

www.fa3.gr

ΥΠΕΠΘ: Εγκύκλιος 31199 (ε)/Δ2, 11-7-2007
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Δείτε επίσης:
-- Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
και των εκπαιδευτικών (Υπ.απόφ.Δ2/1938/1998)
και
-- Πρόταση για σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού & των Στελεχών Εκπαίδευσης
--- ΝΟΜΟΣ 2525/1997, "Ενιαίο Λύκειο, Πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις"
 -- Οργάνωση των περιφερειακών υπηρεσιών της Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, αξιολόγηση του εκπ/κού έργου και των εκπ/κών, επιμόρφωση των εκπ/κών και άλλες διατάξεις
(Ν. 2986/2002, ΦΕΚ24Α΄/13-2-2002)

------------

 
 

Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων


Ύστερα από ερωτήματα που υποβλήθηκαν στην Υπηρεσία μας σχετικά με τη διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων και λαμβάνοντας υπόψη γενικές αρχές που ακολουθούν τα συμβούλια επιλογής σχολικών συμβούλων και το συμβούλια επιλογής διευθυντών διευθύνσεων και προϊσταμένων γραφείων εκπαίδευσης για την επιλογή -  μοριοδότηση των υποψηφίων, διευκρινίζονται τα εξής:

Α. Προϋποθέσεις – Προσόντα επιλογής (άρ. 7 περ. Γ’ Ν. 3467/2006 – Φ.Ε.Κ. 128 Α’).
1. Η ελάχιστη προβλεπόμενη διάρκεια εκπαιδευτικής και διδακτικής υπηρεσίας υπολογίζεται μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων υποψηφιοτήτων (4-5-2007). Η υπηρεσία σε θέση μόνιμου εκπαιδευτικού υπολογίζεται από την ημερομηνία έκδοσης του Φ.Ε.Κ. διορισμού ή από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην περίπτωση παρέλευσης ενός μηνός από το Φ.Ε.Κ. διορισμού.
2. Αναγνωρισμένη προϋπηρεσία σε παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρ. 8 παρ. 8 του Ν. 2817/2000 (Φ.Ε.Κ. 78 Α’) λογίζεται μόνο ως εκπαιδευτική. Δε θεωρείται, όμως, υπηρεσία σε θέση μόνιμου εκπαιδευτικού.
3. α) Ως διδακτική υπηρεσία λογίζεται η προσφερθείσα υπηρεσία:
- σε σχολεία οικείας βαθμίδας,
- ως σχολικός σύμβουλος (άρ. 15 παρ. 5 Ν. 3467/2006),
- ως υπεύθυνος, αναπληρωτής υπεύθυνος ή μέλος Παιδαγωγικών Ομάδων (Π.Ο.) των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.),
- σε ΚΔΑΥ όταν πρόκειται για προσφορά υπηρεσίας για συμπλήρωση του εβδομαδιαίου ωραρίου εργασίας τους ή με ανάθεση υπερωριακής εργασίας στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής της έδρας του ΚΔΑΥ ή και της περιοχής του ύστερα από απόφαση του Προϊσταμένου της οικείας Διεύθυνσης, που εκδίδεται μετά από εισήγηση του Προϊσταμένου του ΚΔΑΥ και πρόταση του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου,
- στη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία,
- κατά τη διάρκεια αναρρωτικών αδειών, αδειών κύησης και λοχείας.
β) Ως διδακτική υπηρεσία δε λογίζεται η προσφερθείσα υπηρεσία:
- ως υπεύθυνου αγωγής υγείας, πολιτιστικών θεμάτων, κοινωνίας της πληροφορίας, ή περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
- σε Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι., Ι.Ε.Κ. κατά τη διάρκεια απόσπασής του σε αυτά, επειδή δεν πρόκειται για διδακτικό έργο στην οικεία βαθμίδα,
- ως αποσπασμένου στα Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης, Σ.Ε.Λ.Μ.Ε., Σ.Ε.Λ.Δ.Ε., Π.Α.Τ.ΕΣ  στα πλαίσια φοίτησης σε αυτά,
- ως Προϊσταμένου Εκπαιδευτικών Θεμάτων,
- κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής άδειας για την απόκτηση μεταπτυχιακού – διδακτορικού διπλώματος,
- κατά τη διάρκεια ανατροφής τέκνου (εννεάμηνο),
- ως Συντονιστή Εκπαίδευσης Εξωτερικού, Διευθυντής Εκπαίδευσης, Προϊστάμενος Γραφείου Εκπαίδευσης, επειδή η συγκεκριμένη υπηρεσία αφορά άσκηση διοικητικού έργου.
4. Διδακτικά καθήκοντα που ασκήθηκαν στα τέως Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια (Ε.Π.Λ.) λογίζονται ότι ασκήθηκαν και σε Ενιαίο Λύκειο και σε Τ.Ε.Ε.
5. ¶σκηση καθηκόντων ως αποσπασμένου εκπαιδευτικού σε άλλες υπηρεσίες λογίζεται μόνο ως εκπαιδευτική.
6. Για τους υποψηφίους διευθυντές στα σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στα οποία φοιτούν κατά πλειοψηφία αθίγγανοι μαθητές, δεν απαιτείται γνώση ξένης γλώσσας, κατ’ αναλογία προς τις διατάξεις περί μεταθέσεων στα εν λόγω σχολεία (παρ. 1 α της με αρ. 114163/Δ2/14.10.2004 Υ.Α. – Φ.Ε.Κ. 1592/τ. Β’/25.10.2004)
7. Για τους υποψηφίους διευθυντές στα μουσικά και τα καλλιτεχνικά σχολεία ισχύουν οι γενικές προϋποθέσεις που ισχύουν για τα γυμνάσια και τα ενιαία λύκεια.
8. Εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπαίδευσης που έχουν μετεκπαιδευθεί στα Τμήματα Ειδικής Αγωγής των Διδασκαλείων Δημοτικής Εκπαίδευσης και δεν έχουν εκπληρώσει ολικά ή μερικά την υποχρέωση πενταετούς υπηρεσίας σε Σχολική Μονάδα Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.) (άρ. 35 παρ. 14 Ν.1566/85 – Φ.Ε.Κ. 167 Α’) σε συνδυασμό με το άρ. 4 περ. Ε’ παρ. 3 του Ν. 2817/2000 – Φ.Ε.Κ. 78 Α’) μπορούν να επιλεγούν ως διευθυντές Σ.Μ.Ε.Α. Α/θμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση που πληρωθούν οι θέσεις διευθυντών Σ.Μ.Ε.Α. μπορούν να επιλεγούν οι παραπάνω εκπαιδευτικοί ως διευθυντές άλλων σχολείων, εφόσον έχουν πληρωθεί οι ανάγκες των Σ.Μ.Ε.Α. της περιοχής του σε εκπαιδευτικό προσωπικό Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Υπηρεσία σε Τμήμα Ένταξης λογίζεται όμοια με αυτή στα Σ.Μ.Ε.Α.
9. Για τους υποψηφίους διευθυντές σχολικών μονάδων που είναι υπεύθυνοι Κ.Π.Ε., περιβαλλοντικής αγωγής, ΚΕ.ΣΥ.Π., γραφείων Σ.Ε.Π., Ε.Κ.Φ.Ε., ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., αγωγής υγείας, πολιτιστικών προγραμμάτων δεν υπάρχει κώλυμα συμμετοχής στη σχετική διαδικασία επιλογής.
10. Υποψήφιοι διευθυντές σχολικών μονάδων οι οποίοι θα συμπεριληφθούν στους τελικούς πίνακες επιλογής σύμφωνα με τη διαδικασία του Ν. 3467/2006 και υπηρετούν με απόσπαση σε πολιτικά γραφεία υπουργών, υφυπουργών, βουλευτών κ.λπ. ή έχουν εκλεγεί σε συνδικαλιστικές οργανώσεις ή φοιτούν σε Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης τοποθετούνται ως διευθυντές σε σχολικές μονάδες της επιλογής τους. Κατά το χρόνο που υπηρετούν στη θέση όπου είναι αποσπασμένοι τοποθετούνται στη θέση τους αναπληρωτές διευθυντές από τους πίνακες επιλογής των υποψηφίων διευθυντών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 περ. Ε’ παρ. 1 του Ν. 1566/85 (Φ.Ε.Κ. 167 Α’), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 14 της με αρ. Δ/5716/1998 υπουργικής απόφασης που κυρώθηκε στο Ν. 1824/88 (Φ.Ε.Κ. 296 Α’), σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρ. 5 περ. Γ’ παρ. 2, 3 του Ν. 3467/2006 (Φ.Ε.Κ. 128 Α’).
11. Δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων έχει και ο εκπαιδευτικός στον οποίο έχει επιβληθεί πειθαρχική ποινή ακόμα και αν αυτή δεν έχει διαγραφεί, εκτός αν κατά το χρονικό διάστημα υποβολής των αιτήσεων υποψηφιοτήτων τελούσε υπό προσωρινή παύση. Σε περίπτωση μη διαγραφής της πειθαρχικής ποινής, το στοιχείο αυτό συνεκτιμάται από το υπηρεσιακό συμβούλιο κατά την αποτίμηση της προσωπικότητας και γενικής συγκρότησης του υποψηφίου.
12. Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν απαλλαγεί ως στελέχη εκπαίδευσης λόγω πλημμελούς άσκησης καθηκόντων δεν προβλέπεται από το Ν. 3467/2006 κώλυμα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων (οι γενικές διατάξεις της παρ. 11 του άρ. 36 του Ν. 2190/94, όπως επανήρθαν σε ισχύ με το άρθρο 8 του Ν. 3260/2004 – Φ.Ε.Κ. 151 Α’ δεν ισχύουν για τους εκπαιδευτικούς).

Β. Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής (άρ. 8 περ. Γ’ Ν. 3467/2006)
α. Υπηρεσιακή κατάσταση – διδακτική εμπειρία
13. Κατά την αποτίμηση των κριτηρίων επιλογής χρόνος υπηρεσίας ή εμπειρίας ή θητείας ίσος ή μεγαλύτερος του εξαμήνου λογίζεται ως ένα έτος, διαφορετικά δε λαμβάνεται υπόψη (άρ. 15 παρ. 1 Ν. 3467/2006).
14. Η διδακτική εμπειρία πέραν της αιτούμενης μοριοδοτείται εφόσον έχει προσφερθεί σε σχολεία της οικείας βαθμίδας. Η εκπαιδευτική υπηρεσία και άσκηση διοικητικών καθηκόντων και διοικητικού έργου (εδ. α, γ περ. Β’ άρ. 8 Ν. 3467/2006) λαμβάνεται υπόψη, εφόσον έχει παρασχεθεί σε μια από τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης (α/θμια – β/θμια εκπαίδευση). Ειδικά η άσκηση καθηκόντων Διευθυντή Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και Μεταλυκειακών Προπαρασκευαστικών Κέντρων (Μ.Π.Ε.) κατά τη διάρκεια απόσπασης του εκπαιδευτικού μοριοδοτείται ως διευθυντή σχολικής μονάδας.
15. Χρόνος προϋπηρεσίας που δεν είναι αναγνωρισμένος μισθολογικά δε λαμβάνεται υπόψη.
16. Τοποθέτηση σε θέση διευθυντή κατόπιν συμμόρφωσης με δικαστική απόφαση συνεπάγεται την αντίστοιχη μοριοδότηση και του «αναδρομικού» διαστήματος από την έναρξη της θητείας του.
17. Η άσκηση καθηκόντων Συντονιστή Εκπαίδευσης μοριοδοτείται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρ. 8 περ. Β παρ. 1 εδ. γ1 του Ν. 3467/2006 «¶σκηση καθηκόντων διευθυντή εκπαίδευσης ή προϊσταμένου γραφείου εκπαίδευσης ή σχολικού συμβούλου».
18. Η άσκηση καθηκόντων ως προϊσταμένου εκπαιδευτικών θεμάτων, προϊσταμένου ΚΔΑΥ, προϊσταμένου μέχρι τριθεσίων δημοτικών σχολείων ή νηπιαγωγείων, υπεύθυνου τομέα Σ.Ε.Κ., υπεύθυνου ενισχυτικής διδασκαλίας, υπεύθυνου Κ.Π.Ε., περιβαλλοντικής αγωγής, ΚΕ.ΣΥ.Π., γραφείου Σ.ΕΠ., Ε.Κ.Φ.Ε., ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων, αγωγής υγείας ή πολιτιστικών προγραμμάτων δε μοριοδοτείται.
19. Η υπηρεσία υποδιευθυντή στα ολοήμερα σχολεία για τις ανάγκες λειτουργίας των ολοήμερων προγραμμάτων συμπεριλαμβάνεται στην περίπτωση «¶σκηση καθηκόντων υποδιευθυντή» (άρ. 8 περ. Β’ παρ. 1 εδ. γ3 του Ν. 3467/2006).
20. Η συμμετοχή σε υπηρεσιακά συμβούλια και συμβούλια επιλογής στελεχών σε αναπλήρωση τακτικού μέλους δε λαμβάνεται υπόψη. Το χρονικό διάστημα συμμετοχής σε υπηρεσιακά συμβούλια καθορίζεται από την αντίστοιχη θητεία ως τακτικού μέλους, όπως αυτή καθορίζεται στη σχετική απόφαση ορισμού. Θητεία ως γραμματέας δε μοριοδοτείται.
β. Επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση
21. Ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών μοριοδοτείται με 2,5 μονάδες για τον πρώτο και σε 3,5 μονάδες συνολικά για περισσότερους του ενός (άρ. 27 παρ. 2
Ν. 3577/2007 – Φ.Ε.Κ. 130 Α’), ανεξάρτητα αν χορηγείται επίδομα μεταπτυχιακών σπουδών.
22. Μεταπτυχιακά διπλώματα δε μοριοδοτούνται, αν αποτελούσαν τυπικό προσόν διορισμού.
23. Διδασκαλείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης θεωρείται το πτυχίο διδασκαλείου δημοτικής εκπαίδευσης της ημεδαπής ή πτυχίο μετεκπαίδευσης στην αλλοδαπή διετούς διάρκειας (περιπτώσεις παιδαγωγικών σχολών Lundwigsburg και Dillingen), εφόσον συνοδεύεται από βεβαίωση περί ισοτιμίας και αντιστοιχίας προς το αντίστοιχο της ημεδαπής από τη Διεύθυνση Εφαρμογής Προγραμμάτων Σ.Ε.Δ.Π. του ΥΠ.Ε.Π.Θ.).
24. Το εννεάμηνο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου θεωρείται εξάμηνη επιμόρφωση.
25. Πτυχίο Τ.Ε.Ι. μοριοδοτείται ως δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι. με την προϋπόθεση ότι έχει ληφθεί από τον κάτοχό του μετά την ισχύ του Ν. 2916/2001, με τον οποίο καθιερώθηκε η ανωτατοποίηση των Τ.Ε.Ι. και τα χορηγούμενα πτυχία λογίζονται ως πτυχία ανώτατης εκπαίδευσης.
26. Πτυχία της αλλοδαπής λαμβάνονται υπόψη εφόσον έχουν αναγνωριστεί ως ισότιμα από το ΔΙΚΑΤΣΑ ή ΔΟΑΤΑΠ.
27. Πτυχία της ημεδαπής που δεν είναι ισότιμα ως πτυχία Α.Ε.Ι. δε μοριοδοτούνται (π.χ. πτυχίο βυζαντινής μουσικής της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.
28. Πτυχίο εξομοίωσης δε μοριοδοτείται.
29. Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος κατόπιν κατατακτηρίων εξετάσεων, ακόμα και αν είναι ίδιου τομέα με αυτόν του βασικού πτυχίου που χρησιμοποιήθηκε για το διορισμό του υποψηφίου, μοριοδοτείται.
30. Πτυχίο Σχολής Νηπιαγωγών, όταν συντρέχει με εξομοίωση, υποψήφιου κλάδου ΠΕ70 μοριοδοτείται ως δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι.
31. Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας, όταν συντρέχει με εξομοίωση, υποψήφιου κλάδου ΠΕ60 μοριοδοτείται ως δεύτερο πτυχίο Α.Ε.Ι.
32. Πτυχίο διαφορετικού γνωστικού αντικειμένου από αυτό με το οποίο διορίζεται κάποιος εκπαιδευτικός, λογίζεται ως δεύτερο πτυχίο, άσχετα αν αυτό αποκτήθηκε με κατατακτήριες εξετάσεις βάσει του άλλου πτυχίου.
33. Η πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες μέσω του προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» (ΕΠ.Ε.Α.Ε.Κ.) θα αποτιμάται με την προϋπόθεση να υπάρχει επικύρωση του εγγράφου όπου φαίνεται η επιτυχής συμμετοχή του υποψηφίου στη διαδικασία πιστοποίησης από την Επιτροπή Επιμόρφωσης.
34. Η μοριοδότηση για την πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες καθώς και για τη γνώση ξένων γλωσσών αποτιμάται σύμφωνα με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος περί καθορισμού των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα «προσοντολόγιο», οι οποίες ακολουθούνται και στις προκηρύξεις Α.Σ.Ε.Π. (Π.Δ. 50/2001 – Φ.Ε.Κ. 39 Α’), όπως τροποποιήθηκε από τα Π.Δ. 347/2003 – Φ.Ε.Κ. 315 Α’ και 116/2006 – Φ.Ε.Κ. 115 Α’). Συγκεκριμένα:
i) όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες, λαμβάνονται υπόψη πιστοποιητικά διεθνώς αναγνωρισμένα που χορηγούνται από φορείς οι οποίοι εφαρμόζουν αξιόπιστες διαδικασίες πιστοποίησης. Πιστοποιημένοι για τη χορήγηση πιστοποιητικών γνώσης χειρισμού Η/Υ είναι από τον Ο.Ε.Ε.Κ. (αρμόδια υπηρεσία) οι εξής φορείς: ECDL Ελλάς Α.Ε., Vellum Global Educational Services, ICT Hellas ΑΕ, Infotest, Key-Cert και Acta Α.Ε. (σχετ. το με αρ. 2772/21.2.2007 έγγραφο του Ο.Ε.Ε.Κ.
- Γίνονται, επίσης, δεκτά πιστοποιητικά γνώσεων Η/Υ που έχουν εκδοθεί από τον Ο.Ε.Ε.Κ. κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τού υποψηφίου σε εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων χειρισμού Η/Υ φυσικών προσώπων που διοργάνωσε ο Οργανισμός.
- Πιστοποιητικά τού Ινστιτούτου Επιμόρφωσης (ΙΝ.ΕΠ.) δε λαμβάνονται υπόψη.
- Για τους εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ19, ΠΕ20 – πληροφορικής δε λαμβάνεται υπόψη πιστοποιητικό γνώσης των νέων τεχνολογιών.
ii) όσον αφορά τις ξένες γλώσσες διευκρινίζονται τα επίπεδα ως εξής:
Β2: «καλή γνώση»
Γ1: «πολύ καλή γνώση»
Γ2: «άριστη γνώση»
- Πτυχίο, προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό δίπλωμα ή διδακτορικό δίπλωμα οποιουδήποτε αναγνωρισμένου ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής θεωρείται αποδεικτικό άριστης γνώσης της γλώσσας.
- Πιστοποιητικά – διπλώματα γνώσης ξένης γλώσσας από μη πιστοποιημένους φορείς δε λαμβάνονται υπόψη (π.χ. δίπλωμα γνώσης σερβοκροάτικης γλώσσας από τη Σχολή Βαλκανικών Γλωσσών του Ιδρύματος Μελετών Χερσονήσου του Αίμου, πιστοποιητικό PALSO)
- Για τους εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών και φιλολογίας δε λαμβάνεται υπόψη δικαιολογητικό γνώσης ξένης γλώσσας, εφόσον πρόκειται για τη γλώσσα που διδάσκουν.
35. Μη ολοκληρωμένες σπουδές στα πλαίσια φοίτησης για μεταπυχιακές σπουδές ή δεύτερο πτυχίο δε λαμβάνονται υπόψη. Σε περίπτωση που εκκρεμεί η ορκωμοσία και η χορήγηση του διπλώματος, έχουν, όμως, ολοκληρωθεί όλες οι υποχρεώσεις (π.χ. επιτυχής εξέταση), λαμβάνεται υπόψη σχετική βεβαίωση από το οικείο εκπαιδευτικό ίδρυμα.
36. Τα ετήσια προγράμματα παιδαγωγικής κατάρτισης καθώς και επιμόρφωσης ή εξειδίκευσης της ΑΣΠΑΙΤΕ υπάγονται στις επιμορφώσεις Σ.Ε.Λ.Μ.Ε., Σ.Ε.Λ.Δ.Ε., ΠΑΤΕΣ. Τα πιστοποιητικά της κατηγορίας αυτής δε λαμβάνονται υπόψη αν χρησιμοποιήθηκαν ως προσόν διορισμού.
37. Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.), που χορηγείται κατόπιν ετήσιας φοίτησης, καθώς και πιστοποιητικά ετήσιας επιμόρφωσης από δημόσιους φορείς (π.χ. σχολή γονέων της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης) εντάσσονται στην εξάμηνη επιμόρφωση.
38. Παρακολούθηση επιμορφωτικού προγράμματος χωρίς ολοκλήρωση όλων των υποχρεώσεων (π.χ. τελική εξέταση) δε λαμβάνεται υπόψη.
39. Η περιοδική επιμόρφωση λαμβάνεται υπόψη. Η εισαγωγική επιμόρφωση δε λαμβάνεται υπόψη.
40. Λαμβάνονται υπόψη επιμορφώσεις που προσφέρονται από φορείς του δημοσίου ή από αναγνωρισμένους από το δημόσιο φορείς, ακόμα και πριν το διορισμό.
41. Ο υπολογισμός της διάρκειας επιμορφωτικών σεμιναρίων καθορίζεται ως εξής:
- Από 180 ώρες μέχρι 360 ώρες θεωρείται τρίμηνο σεμινάριο
- Από 360 ώρες και πάνω θεωρείται εξάμηνο σεμινάριο
Αν η επιμόρφωση χαρακτηρίζεται ως τρίμηνη ή εξάμηνη επιμόρφωση μοριοδοτείται αντίστοιχα ανεξάρτητα από τον αριθμό των ωρών.
42. Οι επιμορφώσεις δε μοριοδοτούνται αθροιστικά (δηλαδή δεν αθροίζονται ώρες από διαφορετικά σεμινάρια).
43. Όλα τα δικαιολογητικά θα πρέπει να έχουν υποβληθεί αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά (σφραγίδα ταχυδρομείου) μέχρι την ημερομηνία λήξης υποβολής των αιτήσεων (4-5-2007).
Γ’. Προκηρυσσόμενες διευθυντικές θέσεις σχολικών μονάδων
44. Σε συνέχεια του με αρ. 31199α/Δ2/12-4-2007 εγγράφου της Υπηρεσίας μας περί μεταβολών σε σχολικές μονάδες μετά την προκήρυξη διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση που η αλλαγή της οργανικότητας ενός σχολείου δεν επηρεάζει τη ύπαρξη ή μη διευθυντικής θέσης (π.χ. επταθέσιο δημοτικό σχολείο που γίνεται εξαθέσιο), δεν υπάρχει λόγος για τροποποίηση των προτιμήσεων εκ μέρους των ενδιαφερόμενων.
Δ’ Σύνθεση – λειτουργία Π.Υ.Σ.Π.Ε. – Π.Υ.Σ.Δ.Ε.
45. Οι αιτήσεις για τα μουσικά σχολεία δε θα αποστέλλονται στην Καλλιτεχνική Επιτροπή. Η επιλογή τους θα γίνει από το οικείο περιφερειακό υπηρεσιακό συμβούλιο.
46. Αρμόδια συμβούλια για την επιλογή Διευθυντών Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) είναι τα οικεία περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια Β/θμιας Εκπαίδευσης.
47. Οι διατάξεις του Ν. 3467/2006 (Φ.Ε.Κ. 128 Α’), κατ’ εφαρμογή των οποίων πραγματοποιείται η επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων δεν προβλέπουν τη συμμετοχή σχολικού συμβούλου. Επομένως, οι διατάξεις αυτές ως νεότερες θεωρείται ότι εμμέσως καταργούν τις προηγούμενες του άρ. 2 παρ. 4 του Ν. 2986/2002 (Φ.Ε.Κ. 24 Α’)
48. Τα μέλη των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων που έχουν κώλυμα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 36, παρ. 1 του ν. 3528/2007 οφείλουν να απέχουν από ενέργειες και διαδικασίες που αναφέρονται στην ουσιαστική εκτίμηση των προσόντων των υποψηφίων και όχι στην καταγραφή των αντικειμενικών κριτηρίων.
Τα παραπάνω μέλη οφείλουν να απέχουν από τις εργασίες των υπηρεσιακών συμβουλίων κατά τη διαδικασία της συνέντευξης και της εκδίκασης των ενστάσεων των υποψηφίων που κρίνονται για θέσεις τις οποίες και οι ίδιοι είναι υποψήφιοι. Στην περίπτωση αυτή συμμετέχουν τα αναπληρωματικά μέλη. Αν τα αναπληρωματικά μέλη έχουν το ίδιο κώλυμα, τότε το υπηρεσιακό συμβούλιο συνεδριάζει με τα υπόλοιπα μέλη, εφόσον υπάρχει απαρτία.
Αν τα αιρετά μέλη του υπηρεσιακού συμβουλίου περιλαμβάνονται μεταξύ των υποψηφίων, κρίνονται πρώτα κατά την πρώτη συνεδρίαση και δεν μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτή για την κρίση που τους αφορά.
48α. Στο μέσο όρο βαθμολογίας της συνέντευξης, έτσι όπως ορίζεται από την παρ. 5 (περ. Β’) του άρθρου 10 του Ν. 3467/2006 καταγράφονται μόνο τα δύο πρώτα δεκαδικά ψηφία του πηλίκου.
49. Το χρονοδιάγραμμα κρίσης και επιλογής κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 2 περ. Γ’ άρ. 10 του Ν. 3467/2006 καθορίζεται αναλυτικά ως εξής:
- Ανάρτιση πινάκων υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων με τα κριτήρια επιλογής που αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση – διδακτική εμπειρία και στην επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση (σταθερά μόρια) μέχρι 25-7-2007.
- Υποβολή τυχόν ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους μέχρι 5-8-2007 (δεκαήμερη προθεσμία)
- Εξέταση ενστάσεων και τυχόν τροποποίηση των σχετικών πινάκων μέχρι 20-8-2007.
Σημειώνεται ότι αρμόδιο για τη λήψη αποφάσεων, όσον αφορά την προσμέτρηση των υποβαλλόμενων δικαιολογητικών, είναι το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο επιλογής. Ως εκ τούτου ειδικά θέματα θα εξετάζονται από το συμβούλιο επιλογής στα πλαίσια των ανωτέρω αρχών.

 Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
 ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΟΣ


ΑΡΧΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

(Σημείωση: Αν εισήλθατε σε αυτή τη σελίδα από ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ή από άλλη εξωτερική σύνδεση πιθανόν να μην βλέπετε όλη τη σελίδα μας (όλα τα frames). Για να έχετε πλήρη εξυπηρέτηση και θέαση πατήστε ΕΔΩ. Ευχαριστούμε)

Προηγούμενη σελίδα Εκτύπωση σελίδας Επόμενη σελιδα

Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος, Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA)  // σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας) -
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright © 1997-2011
Αποποίηση Ευθύνης


1

ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ κ΄ ΕΚΠ/ΣΗ

NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3848/2010 (πολυνομοσχέδιο)
Αποσπάσεις (µερικές ή ολικές) που έγιναν από τα ΠΥΣΔΕ –ΠΥΣΠΕ ή τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης δεν είναι σύννοµες και πρέπει να ανακληθούν
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ
Περί συγχωνεύσεων σχολείων και κονδυλίων για ΑΕΙ
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
15-2-2007, θέμα :Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(333 kb)
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
14-2-2007, θέμα :Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(483 kb)
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
10-1-2007, θέμα :Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(760 kb)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Πρόσφατα νέα, ανακοινώσεις, εγκύκλιοι κ.α. από το ΥπΕΠΘ
Εγκύκλιος για ένταξη στον πίνακα Αναπληρωτών και Ωρομισθίων 2006-2007
  Προκήρυξη των θέσεων Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ολες οι Δ/νσεις Εκπ/σης και τα αντίστοιχα Γραφεία,  Γραφεία Φυσικής Αγωγής, Πόλεις και Χωριά όπου υπάρχουν σχολεία, Μόρια, και πολλά άλλα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Α/ΘΜΙΑ: Βρείτε το σχολείο που επιθυμείτε
B/ΘΜΙΑ: Βρείτε το σχολείο που επιθυμείτε
Κωδικοί Σχολείων Β/θμιας
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ
Περιεχόμενα
Καθηγητές -Σύλλογος Καθηγητών
Καθηγητών (όπως ορίζουν όλοι οι νόμοι)
Δ/ντές, Υποδ/ντές Σχολείων
Δ/ντές Εκπ/σης -Προϊστάμενοι
Προϊστάμενοι Φ.Α.
Σχολικοί Σύμβουλοι.
Δείτε σχετικά:
α) Ν 1304/1982 / Α-144 «Για την επιστημονική - παιδαγωγική καθοδήγηση και τη διοίκηση στη Γενική και τη Μέση Τεχνική - Επαγγελματική Εκπ/ση και άλλες διατάξεις»
β) ΝΟΜΟΣ 2525/1997, "Ενιαίο Λύκειο, Πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις"
Οι νέοι Προϊστάμενοι στα Τμήματα Επιστημονικής-Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
Περιφερειακοί Δ/ντές
Βοήθημα για Υπεύθυνους Τμημάτων, Τάξεων
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΦΕΚ 1258 τ. B' της 8/9/2006
"Καθορισμός της έδρας και περιφέρειας των Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμις Εκπαίδευσης και των σχολείων αρμοδιότητάς τους"
ΘΕΜΑΤΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΧΟΝΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, 2007
Διαδικασίες διεξαγωγής γραπτής δοκιμασίας για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης
Συγκρότηση Κεντρικών Επιτροπών Γραπτής Δοκιμασίας υποψηφίων Στελεχών Εκπαίδευσης, Α/θμιας και Β/θμιας
N.34671 ΦΕΚ 128/21.06.2006, Επιλογή Στελεχών Εκ/σης, Α/θμιας, Β/θμιας,
Εξετάσεις Στελεχών Εκπ/σης.
Δικαστική Προσφυγή ΠΕΣΣ και απόφαση του ΣτΕ
Εκτακτη συνάντηση μελών ΠΕΣΣ
ΠΕΣΣ: Προτάσεις Επίλυσης Προβλημάτων των Σχολικών Συμβούλων στην Ασκηση των Καθηκόντων τους
ΠΕΣΣ: Επισημάνσεις για τη "γραπτή δοκιμασία" επιλογής Σχολικών Συμβούλων
Συζήτηση στη Βουλή για την Επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης, 23/5/06
Ομιλητές: Χαλκίδης, Βαρβαρίγος, Χουρμουζιάδης, Ιωαννίδης, Μερεντίτη, Βεργίνης, Καστανίδης, Λομβέρδος, Χρύσης, Ηλιάκη, Εξαρχος, Παντούλας, Βασιλείου, Κωνσταντάρας (Ολοι μαζί)
Σύμβουλοι Α/θμιας, Β/θμιας, Ειδικής κ' Προσχολικής Αγωγής
Δ/ντές Εκπ/σης, Προϊστάμενοι Γραφείων κ' Φ.Α., Δ/ντές Σχολ. Μονάδων
Επιλογή Στελεχών το 2006-07
Τροποποίηση απόφασης τοποθέτησης Σχολικών Συμβούλων Δ.Ε.
Λίστα Δ/ντών Προϊστ/νων Α/θμιας
Λίστα Δ/ντών Προϊστ/νων Β/θμιας
Περιφερειάρχες
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ
στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Νομοθεσία που διέπει την ελληνική εκπαίδευση στο εξωτερικό
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Σύνθεση, Συγκρότηση, Λειτουργία
Αρμοδιότητες Υ.Σ.
Αιρετά Μέλη Εκπ/κού Προσωπικού
Αιρετά Μέλη Ειδικής Αγωγής
ν. 3260/2004, Βαθμολογική Κλίμακα, Υπηρεσιακά Συμβούλια
ΠΕΡΙΦ/ΚΕΣ ΥΠ/ΣΙΕΣ
Οργάνωση Π.Υ., Αξιολόγηση, Επιμόρφωση Εκπ/κών (Ν.2986/2002)
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
ΝΟΜΟΣ 3205/2003, ΦΕΚ 297/Α/23.12.2003, "Μισθολογικές ρυθμίσεις λειτουργών και υπαλλήλων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., μονίμων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος και άλλες συναφείς διατάξεις".
"Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων του ν. 3205/2003
(ΦΕΚ 297/Α’)" σε μορφή .pdf >> Καθορισμός απαγορευμένων ουσιών και μεθόδων ντόπινγκ, κατά την έννοια των άρθρων 128Β και 128Γ του ν. 2725/1999.
(1104,47 Kb)
"Εφαρμογή διατάξεων του Ν.3205/2003 στο προσωπικό με σχέση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου που απασχολείται στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α."  σε μορφή .pdf >> Καθορισμός απαγορευμένων ουσιών και μεθόδων ντόπινγκ, κατά την έννοια των άρθρων 128Β και 128Γ του ν. 2725/1999.
(107,50 Kb)
Π.Δ. 104/79
Περί σχολικού και διδακτικού έτους, υπηρεσιακών βιβλίων, εγγράφων, μετεγραφών, φοιτήσεως, διαγωγή και τιμητικών διακρίσεων των μαθητών των σχολείων Μέσης Γενικής Εκπαιδεύσεως
ΝΟΜΟΣ 1566/85 (πλήρης)
(Ολος ο Νόμος σε μορφή pdf ΕΔΩ)
Σκοπός, Α/θμια (1-4)
Β/θμια (5-10)
Διοίκηση Σχολείων (11)
Εκπ/κό Προσωπικό (12-18)
Διοικ. Προσωπικό (19-20)
Υπηρεσιακά Οργανα (21-22)
Παιδαγ. Ινστιτούτο (23-27)
Επιμόρφωση, Μετεκπ/ση (28-31)
Ειδική Αγωγή (32-36)
ΣΕΠ, Σχολ. Περιουσία (37-44)
ΜΟΑ, Μαθητ. Κοινότητες (45-47)
Συμβούλια - Επιτροπές Παιδείας (48-53)
Ειδικά Θέματα (54-60)
Ειδικά Θέματα (61-69)
ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΟΣΚ, ΟΕΔΒ (70-76)
Μεταπτυχιακά σε ΑΕΙ (77-81)
Μεταβατικές Διατάξεις (82-91)
ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ
Απαντήσεις σε συνταξιοδοτικά θέματα
(από το Γιάννη Μπαλάγκα)
Μισθοδοσία Εκπαιδευτικών
Εισοδηματική πολιτική 2007 (pdf, 395 Kb)
Αίτηση 1ης και 2ης Παραίτησης για Συνταξιοδότηση
Οροι και προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών.
Π.Δ. 166/2000  "Κώδικας Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων".
Ν. 3075/2002, ΦΕΚ 297 τ.Α΄, "Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις".
Ν.3075/2002 (σε .pdf Καθορισμός απαγορευμένων ουσιών και μεθόδων ντόπινγκ, κατά την έννοια των άρθρων 128Β και 128Γ του ν. 2725/1999.  ) «Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις», ΦΕΚ 297/ 5 Δεκεμβρίου 2002 (pdf, 132 Kb )
Ν. 3513/2006 - ΦΕΚ 265/Α'/5.12.2006
Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις.
Ν.3620/2007 (ΦΕΚ 276Α 11-12-2007) Αύξηση συντάξεων του Δημοσίου από το έτος 2007 και άλλες διατάξεις.
Ο.Ε.Δ.Β.
Ιδρυση, Σκοπός, Διοίκηση, Διάρθρωση
Κατάλογος Ολων των Βιβλίων του ΟΕΔΒ
Εικόνες και Περιεχόμενα Βιβλίων
ΕΚΠ/ΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (Ν.2817/2000)
  Αρθρα: 1, 2, 3-4, 5-8, 9-11, 12-18
Βασικές Αρχές Κανονισμού Λειτουργίας Σχολείων
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ολες οι Δ/νσεις Εκπ/σης και τα αντίστοιχα Γραφεία, Γραφεία Φυσικής Αγωγής, Πόλεις και Χωριά όπου υπάρχουν σχολεία, Μόρια, και πολλά άλλα
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού & Στελεχών Εκπ/σης
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών
ΝΟΜΟΣ 2525/1997,  "Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, Ενιαίο Λύκειο, Πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση"
Η ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη: Αξιολόγηση και εξεταστικά συστήματα
Προγράμματα Σπουδών στην Αγγλία, Γαλλία και Ισπανία
Αξιολόγηση, Βαθμολόγηση Μαθητών στη Φ.Α.
Π.Δ. 409/1994, Αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
Π.Δ. 8/1995, Αξιολόγηση μαθητών
ΕΚΔΡΟΜΕΣ
Σχολικοί Περίπατοι, Εκδρομές, Διδακτικές και Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Χρήσιμος Οδηγός)
2006, Σχολικοί περίπατοι και εκπαιδευτικές εκδρομές μαθητών Δημοσίων και Ιδιωτικών σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ημερήσιες κ΄Πολυήμερες Εκδρομές
Διδακτικές επισκέψεις
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Αναπλήρωση διδακτικών ημερών
Ωράριο Διδασκαλίας Καθηγητών, Δ/ντών, Εκπ/κού Προσ/κού -Τρόποι Συμπλήρωσης Ωραρίου
Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών
Οργάνωση προγραμμάτων Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης σχολικού έτους 2005-06
Διδασκαλία ξένων γλωσσών στα Γυμνάσια
1η & 2η ανάθεση ανά ΠΕ (1989-2004)
Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου 2006-07, Πίνακας κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών Δ.Ε
Πίνακες Αντιστοιχίας Ειδικοτήτων και Μαθημάτων
Οδηγίες Εφαρμογής Πινάκων
Ρυθμίσεις θεμάτων όλων των εκπ/κών βαθμίδων, 2004
ΔΗΜΟΤΙΚΑ
  Οργάνωση και Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων
(Π.Δ. 201/1998)
(Αρθρα 1-6)
Σχολικό και διδακτικό έτος, Διακοπές- αργίες- εορταστικές εκδηλώσεις, Διακοπές μαθημάτων λόγω εκτάκτων αναγκών, Βιβλία-έντυπα για το δημοτικό σχολείο,

(Αρθρα 7-10)
Εγγραφές- Μετεγγραφές μαθητών, Περιπτώσεις κατατακτηρίων, προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων, Ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα,
(Αρθρα 11-12)
Παιδαγωγικές συναντήσεις - έλεγχος προόδου - έλεγχος φοίτησης Λειτουργία συστεγαζόμενων σχολείων
(Αρθρα 13-15)
 Συνεδριάσεις συλλόγου διδασκόντων Εφημερεύοντες - Επιτήρηση μαθητών, Εκδρομές - διδακτικές επισκέψεις Σχολική ζωή - Πολmσμός, Πρωινή προσευχή - σημαιοστολισμός Ενδυμασία μαθητών Παιδαγωγικός έλεγχος διαγωγής του μαθητή δημοτικού σχολείου Εκκλησιασμός, Μη Ορθόδοξοι μαθητές Σημαιοφόροι και παραστάτες - υπεύθυνοι για κατάθεση στεφάνου, Προγραμματισμός - απολογισμός του εκπαιδευτικού έργου Σεμινάρια εκπ/κών - Συσκέψεις με το σχολικό σύμβουλο
Εργασιακά δικαιώματα σύμφωνα με αποφάσεις της Δ.Ο.Ε.: 1)Ωράριο Εκπαιδευτικών 2)2. Υποχρεωτικές υπερωρίες
Το εγκόλπιο του Εκπαιδευτικού - Δημητρακόπουλος Γιώργος (Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Πειραιά)
 Μεταθέσεις εκπαιδευτικών λειτουργών Α/θμιας Εκπ/σης,
Φ. 361.23/134/112752/Δ1
  Αναμόρφωση Ωρολογίου Προγράμματος Δημοτικού
(Φ.12 / 773 / 77094 / Γ1/28-7-2006)
  ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο (Αριθ. Πρωτ.: Φ. 50 / 162 / 88353 / Γ1)
Λειτουργία των Ολοήμερων Ειδικών Δημοτικών Σχολείων
  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ:
Προεδρικό διάταγμα 200/1998, Οργάνωση και λειτουργία Νηπιαγωγείων
Ολοήμερα: Σκοπός, περιεχόμενο, παιδαγωγική καθοδήγηση και διοίκηση, ωρολόγιο Πρόγραμμα, λειτουργία, εγγραφές νηπίων, κλπ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Φυλλάδιο Οδηγιών για ην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το Ακαδ. Έτος 2006-07
Αυξημένη η Βαρύτητα του Γραπτού Βαθμού από το 2006
Επιλογές Σχολών κ΄Επιστημονικών Πεδίων χωρίς απώλεια Μορίων
Μέρος 1ο, 2002 -2003, Μαθήματα, Βαθμοί, κλπ
Μέρος 2ο, 2002 -03, Ειδικά Μαθήματα, ΤΕΦΑΑ
Νέος Τρόπος Εισαγωγής, 2005-06
Ημερολόγιο Εξετ. 2005
Μηχανογραφικό Δελτίο, Τρόπος Υπολογισμού Μορίων
Θέματα Διοίκησης Α/θμιας, Β/θμιας, 2004
Εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ χωρίς Εξετάσεις
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ,  ΠΕ11, Φυσική Αγωγή
(θέματα, σωστές απαντήσεις)
2005, Ειδική Διδακτική και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
2005, Γνωστικό Αντικείµενο
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05
Θέματα 2000 κ΄ 2003
Θέματα για: Διδακτική Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική Αγωγή)
Διακοπές, αργίες, εορτές
Διακοπές, αργίες, εορτές, σχολικό-διδακτικό έτος, κ.α.
(Π.Δ. 104/79, Π.Δ. 201/98, Γ2/44512/26-4-2002,
ΦΕΚ Β' 1286/12-9-2006 ΥΑ 80033/Γ2)
ΑΔΕΙΕΣ
Άδειες μονίμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Αδειες Εκπαιδευτικών,
 Διευκρινίσεις για την άδεια ανατροφής τέκνου
Αδειες Αναπληρωτών και Ωρομισθίων
Εκπαιδευτικές Αδειες:
2005-06
(με υπόδειγμα αιτήσεων), 2006-07, 2007-08, 2008-Ο9,, 2010-11
Άδειες και Διευκρινίσεις για τη  χορήγηση αδειών στους δημοσίους υπαλλήλους βάσει  του νέου  Υπαλληλικού  Κώδικα
Αιμοδοτικές, Κάλεσμα ΟΛΜΕ για αιμοδοσία
Αδειες όλων των ειδών
(Κυπριακή Νομοθεσία)
Κανονισμοί Χορήγησης Αδειών σχετ. με Εκπαιδευτική Υπηρεσία
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
Προεδρικό Διάταγμα 50/1996, "Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης"
Π.Δ.100/1997, Τροποποίηση του παραπάνω Π.Δ.
Διαδικασίες ΠΥΣΔΕ, Κατάρτιση Πινάκων, Υπεράριθμοι, Κενές Οργανικές Θέσεις, Δηλώσεις Τοποθέτησης, Διάθεση στο ΠΥΣΔΕ
Οδηγός για Τοποθετήσεις κ΄Βελτιώσεις, υπόδειγμα σχετικής δήλωσης
Θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, μονάδες συνθηκών διαβίωσης, Κριτήρια μεταθέσεων
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ, ΔΙΑΜΟΝΗ
Ν 2685/1999, Κάλυψη δαπανών μετακινουμένων υπαλλήλων εντός και εκτός Επικράτειας και άλλες διατάξεις.
Μετακινήσεις, διαμονή, απόφαση μετακίνησης, κάλυψη εξόδων στο πλαίσιο της Πράξης «Ταχύρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ και τα νέα διδακτικά πακέτα»
«Μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στο εξωτερικό στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εκπαιδευτικών ανταλλαγών,  αδελφοποιήσεων και άλλων δραστηριοτήτων»
ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2007-2008
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για πρόσληψη σε λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και τμημάτων ένταξης για το διδακτικό έτος 2007- 2008
Πρόσκληση υποψηφίων για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών από τους κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΕΠ του ειδικού βοηθητικού Προσωπικού ΕΒΠ για τις ΣΜΕΑ και τα ΚΔΑΥ για το σχολικό έτος 2007-2008
ΝΟΜΟΣ 3391/2005 - ΦΕΚ Α'/240/4.10.2005, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και άλλες διατάξεις. (Σημείωση: Στο άρθρο 9 περιέχει "Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης"
Αδειες Αναπληρωτών και Ωρομισθίων
Aποδοχές ωρομισθίων εκπαιδευτικών - Κατάταξη υποψηφίων - Αδειες - Πρόσληψη
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
Νομοθεσία, Προθεσμία Αιτήσεων, Αποσπάσεις σε ΤΑΔ-ΕΤΑΔ, ΣΜΕΑ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Πειραματικά Σχολεία
 (για το 2007-08
ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Συνυπηρέτηση εκπαιδευτικών που έχουν συζύγους στρατιωτικούς
ΑΕΙ, ΕΡΕΥΝΑ
ΝΟΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ για ΑΕΙ. Το σχέδιο νόμου για την ανώτατη εκπαίδευση.
ΝΟΜΟΣ 3391/2005 - ΦΕΚ Α'/240/4.10.2005, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και άλλες διατάξεις. (Σημείωση: Στο άρθρο 9 περιέχει "Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης"
  Προσχέδιο Πρότασης για ΑΕΙ (παλαιό)
ΥπΕΠΘ: Προτάσεις για Μεταπτυχιακά και Ερευνα (Κεφ.Α'),
Κεφάλαιο Β', Κεφάλαιο Γ'
Καποδοστριακό Παν.
Νόμος 2916/2001 (ΦΕΚ 114/11.06.2001, τεύχος Α) "Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης και ρύθμιση θεμάτων του τεχνολογικού τομέα αυτής"
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Ορισμός Υπεύθυνου Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής
ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Πειραματικά Γυμνάσια
Διαπολιτισμικά σχολεία
ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ
Ο νόμος 682/1977 που αφορά την Ιδιωτική Εκπαίδευση,
"Περί Ιδιωτικών σχολείων Γενικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Οικοτροφείων"
Ο νόμος 682/1977 σε .pdf (1.454Kb)
Π.Δ. 340/1983, "ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥΣ"
Νομικό Συμβούλιο του Κράτους: Δεν είναι επιτρεπτή η εμπορική εκμετάλλευση των αθλητικών εγκαταστάσεων των ιδιωτικών σχολείων, κατά τις ώρες της μη λειτουργίας τους
Ωράριο διδασκαλίας ιδιωτικών εκπαιδευτικών (σε .pdf)
Φ.18/97883/Δ5/31/8/2011
Εκπαιδευτικό προσωπικό ιδιωτικών δημοτικών σχολείων
Ν. 1035/80 (ΦΕΚ 60/15-03-80 τ.Α΄)
Νομαρχιακές Επιτροπές Παιδείας
Διδακτικές επισκέψεις
Σχολικά κυλικεία
Πολύτκνοι: Διορισμός εκτός ΑΣΕΠ
Προθεσμία για συμμετοχή στην πιστοποίηση, 5-12-05
Αλλοδαποί μαθητές
ΕΝΤΥΠΑ:
ΕΝΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΔΙάΦΟΡΑ:
Αδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου των εκπαιδευτικών
(Κυπριακή Νομοθεσία)
Νόμοι για την Εκπαιδευτική Υπηρεσία (από 1969-1997)
ΝΟΜΟΣ ΥΠ" ΑΡΙΘ. 2640/98 (ΦΕΚ A 206/1998)
Δευτεροβάθμια τεχνική - επαγγελματική εκπαίδευση και άλλες διατάξει
ς
Νόμος 1264/1982 - Εκδημοκρατισμός Συνδ. Κινήματος- Συνδικαλιστικές Ελευθερίες


ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ: Γρίφοι, Γνωμικά γενικά, Γνωμικά για αγάπη, Παροιμίες_1, Παροιμίες_2, Αινίγματα, Αγάπη- Ερωτας -Μίσος, Ημερολόγιο, Εορτές, Αριθμομηχανή, Περίεργα, Επισημάνσεις, Παγκόσμια ημέρα, -ισμός, Βιογραφικά Αρχαίων, Παθητ. Μετοχές, Σολοικισμοί, Σαν σήμερα, TV * Αθλήματα, Ανέκδοτα1, 2, Ποιήματα, Εκτακτα νέα, Test υγείας, Γρίφος Αϊνστάιν, Ελληνες Βουλευτές, Ρήσεις των 7 σοφών