|
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ
ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
(ΠΕΣΣ)
ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
|
.....................................
Nόμος 34671 ΦΕΚ 128/21.06.2006,
Επιλογή Στελεχών Εκ/σης, Α/θμιας, Β/θμιας
ΘΕΜΑΤΑ,
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ κ΄ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, 2007
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
(σε αρχείο excel)
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
(σε αρχείο Word)
Διαδικασίες διεξαγωγής γραπτής δοκιμασίας για
την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης
Εκτακτη συνάντηση μελών ΠΕΣΣ
ΠΕΣΣ: Επισημάνσεις για τη "γραπτή
δοκιμασία" επιλογής Σχολικών Συμβούλων
ΠΑΝ ΕΛΛΗ ΝΙΑ
ΕΝΩΣΗ
ΣΧΟΛΙΚΩΝ
ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Ταχυδρο΅ική διεύθυνση: Ξενοφώντος 15Α, Αθήνα
105 57 Τηλέφωνο & τηλεο΅οιότυπο: 210 5448436
Ηλεκτρονικό ταχυδρο΅είο:
pess@pess.gr
Δικτυακός τόπος:
http://www.pess.gr
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Αθήνα, 18-11-2006
|
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ [6972503313]
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΤΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
[6976649498] ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:
ΚΡΑΣΣΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ [6973227078]
|
ΠΡΟΣ: ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ Α/ΘΜΙΑΣ
& Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΕΣΣ
|
|
|
ΕΙΔ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΜΠΑΡΑΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ [6944225845] ΤΑΜΙΑΣ:
ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ [6974410899]
ΜΕΛΗ: ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
[6974101899]
ΣΙΔΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ [6942408841]
ΚΑΠΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ [6976809185]
ΣΑΒΒΑ ΕΛΕΝΗ [6937783315]
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΕΣΣ
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΤΗΣ ΠΕΣΣ
ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ [ΣΧΟΛΙΚΩΝ
ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ]:
ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ
ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩ-ΣΗΣ
ΤΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ
ΘΕΣΕΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ
& Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
|
|
1.
Αίτηση αναστολής εκτέλεσης προς το
Συ΅βούλιο της Επικρατείας των αποφάσεων
της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευ΅άτων
αριθ΅. (Φ. 351.1/27/92313/Δ1/13-9-2006)
και αριθ΅. (Υ.61/92314/Δ2/13-9-2006) και
της συναφούς απόφασης αριθ΅. Υ-62/92302/Δ2/13-9-2006
«Ορισ΅ός προθεσ΅ιών υποβολής αιτήσεων
υποψηφίων
».
Η αίτηση
αναστολής, αφορά τη «γραπτή δοκι΅ασία»,
η οποία θα έχει ως συνέπεια τον κίνδυνο του
αποκλεισ΅ού ΅ας από την περαιτέρω διαδικασία
επιλογής. Επειδή ακριβώς υπάρχει ο κίνδυνος
αποκλεισ΅ού από τη συνέχιση της διαδικασίας
(πράξη αντισυνταγ΅ατική, αφού διασπά τη λειτουργική
ενότητα της αποτί΅ησης των κριτηρίων επιλογής),
συνέπεια που «δεν θεραπεύεται και δεν επανορθώνεται»,
αφού θα ΅ας ακολουθεί το «στίγ΅α του αποκλεισ΅ένου»,
ζητά΅ε να εκδοθεί ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΤΑΓΗ, η
οποία να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ την προκήρυξη της «γραπτής
δοκι΅ασίας», ΅έχρι την έκδοση
της οριστικής απόφασης του Δικαστηρίου για την
ΑΚΥΡΩΣΗ της όλης διαδικασίας.
2.
Αίτηση ακύρωσης προς το Συ΅βούλιο
της Επικρατείας όλων των παραπάνω
αποφάσεων της Υπουργού Εθνικής Παιδείας
και Θρησκευ΅άτων. Οι λόγοι τους οποίους
επικαλού΅αστε συνοπτικά είναι ΅εταξύ άλλων
και οι εξής:
Η αντικατάσταση
της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού ΅ας έργου
΅ε την επιτυχία στη γραπτή
δοκι΅ασία (διαγωνισ΅ό δια ερωτήσεων πολλαπλών
επιλογών / multiple choice). Η «γραπτή
δοκι΅ασία» τύπου πολλαπλών επιλογών
(απ την επιτυχία της οποίας θα εξαρτηθεί
η περαιτέρω αποτί΅ηση των λοιπών τριών [3] κριτηρίων
της τελικής επιλογής μας ως Σχολικών Συ΅βούλων,
προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρ. 9 §
δ΄ και ε΄ και άρθρ. 12 §§ 2,3 ν. 3467/06), δεν
υπηρετεί, σε κα΅ία περίπτωση, το σκοπό ΅ιας
αξιοκρατικής επιλογής, αφού δεν ΅πορεί να
αποτυπώσει το βαθ΅ό του ζήλου, της έ΅πνευσης
και της πρωτοβουλίας που ανέπτυξε
καθ όλη τη διάρκεια της θητείας του ο κάθε
Σχολικός Σύ΅βουλος.
Η ΅η εφαρ΅ογή
των προϋποθέσεων (άρθρα 9 και 12 του ισχύοντος
νό΅ου 3467/06) για την προκήρυξη της
επιλογής, που είναι η δρο΅ολόγηση των διαδικασιών
οργάνωσης, διεξαγωγής, συντονισ΅ού και εποπτείας
της γραπτής δοκι΅ασίας. Ενώ έπρεπε να προηγηθούν
οι όροι της γραπτής δοκι΅ασίας, ώστε οι υποψήφιοι
να γνωρίζουν (δια της γραπτής δοκι΅ασίας
αξιολόγηση του έργου τους), προηγήθηκε η
κατάθεση πλήρους φακέλου, ΅έσω του οποίου γίνεται
αποτύπωση όλων των προσόντων των υποψηφίων.
Έτσι δεν διασφαλίζεται η διαφάνεια, η
α΅εροληψία και η αντικει΅ενικότητα της Διοίκησης,
αφού αυτή ενδεχο΅ένως να έχει τη δυνατότητα
να ρυθ΅ίσει το βαθ΅ό δυσκολίας των θε΅άτων
εξέτασης ΅ε βάση τον αριθ΅ό, τα
πρόσωπα και τα λοιπά προσόντα των
αιτούντων υποψηφίων.
Ο επαναπροσδιορισ΅ός
των κριτηρίων επιλογής των στελεχών Πρωτοβάθ΅ιας
και Δευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης οφείλει να γίνεται
΅έσα στα όρια που θέτει το Σύνταγ΅α και
οι γενικές αρχές του κράτους Δικαίου.
Ρυθ΅ίσεις
του ν. 3467/2006 ανατρέπουν «κεκτη΅ένα αγαθά»
όπως: την αξία της ε΅πειρίας από την άσκηση
διδακτικού έργου, την αξία τίτλων σπουδών, το
διδακτικό και καθοδηγητικό έργο των Σχ. Συ΅βούλων
ή την άσκηση καθηκόντων Δ/ντή σχολικής ΅ονάδας
κ.ά. Τέτοιες αλλαγές που αλλοιώνουν ή υποβαθ΅ίζουν
τίτλους, αξίες και ε΅πειρία παραβιάζουν ευθέως
συνταγ΅ατικές διατάξεις. Ενδεικτικά αναφέρου΅ε
ότι:
1. Υποβαθ΅ίζεται
η αξία της ε΅πειρίας ΅ας από την άσκηση
καθοδηγητικού έργου ως σχολικών συ΅βούλων:
Από 1 αξιολογική ΅ονάδα ετησίως και συνολικώς
΅έχρι 6 (’ρθρ.
10§Α, 3α π.δ.
25/02) σε 0.25 ΅ονάδες ετησίως και συνολικώς
΅έχρι 2 ΅ονάδες (’ρθρα 8 § Α, 1 γ ν. 3467/06).
2.
Υποβαθ΅ίζεται η αξία της ε΅πειρίας ΅ας από την
άσκηση καθηκόντων Διευθυντή ή Υποδιευθυντή
Σχολικής Μονάδας: από 0,5 αξιολογικής ΅ονάδας
ετησίως και συνολικώς ΅έχρι 2 και από
την άσκηση καθηκόντών Προϊσταμένου ΅έχρι 3/θέσιο
Σχολείο: από 0,5 αξιολογικές
΅ονάδες ετησίως και συνολικώς ΅έχρι 1 (άρθρ.
10§Α, 3γ π.δ 25/02) σε ΅ηδέν (0) αξιολογικές
΅ονάδες, λόγω παράλειψης οφειλό΅ενης
αποτί΅ησης της αξίας αυτής απ τον ν.
3467/06.
3.
Υποβαθ΅ίζεται η αξία του ΅εταπτυχιακού τίτλου
σπουδών: από 4 αξιολογικές ΅ονάδες
(άρθρ. 10§Α, 1β π.δ. 25/02 σε 3 αξιολογικές
΅ονάδες (άρθρ. 8§Α, 2β ν. 3467/06).
4.
Υποβαθ΅ίζεται η αξία της διετούς
΅ετεκπαίδευσης: Από 4 αξιολογικές ΅ονάδες
(άρθρ. 10§ Α, 1γ π.δ. 25/02) σε 3 αξιολογικές
΅ονάδες (άρθρ. 8§ Α, 2γ ν.3467/06).
5.
Υποβαθ΅ίζεται η αξία της 3΅ηνης επι΅όρφωσης:
Από 0,5 αξιολογικές ΅ονάδες (άρθρ. 10§Α, 1στ΄
π.δ. 25/02), σε 0,25 της αξιολογικής ΅ονάδας
(άρθρ. 8§Α 2ζ ν. 3467/06).
6.
Υποβαθ΅ίζεται η αξία της ε΅πειρίας
΅ας από την άσκηση διδακτικού έργου σε Σχολές
Μετεκπαίδευσης
και ΠΕΚ: από 0,30 αξιολογικές ΅ονάδες ετησίως
και συνολικά ΅έχρι 1,5 μονάδες
(άρθρ. 10§Α΄, 2β΄π.δ. 25/02) σε ΅ηδέν (0)
αξιολογικές ΅ονάδες, λόγω παράλειψης
οφειλό΅ενης αποτί΅ησης της αξίας αυτής απ
το ν. 3467/06.
7.
Υποβαθ΅ίζεται η αξία της ε΅πειρίας
΅ας από την άσκηση διδακτικού έργου σε
Πανεπιστή΅ια
ή ΤΕΙ: από 0,5 αξιολογικές ΅ονάδες ετησίως
και συνολικά ΅έχρι 2 ΅ονάδες (άρθ.
10§Α,
2γ π.δ 25/02) σε ΅ηδέν (0) αξιολογικές ΅ονάδες,
λόγω παράλειψης οφειλό΅ενης
αποτί΅ησης
της αξίας αυτής από το ν. 3467/06.
8.
Υποβαθ΅ίζεται
η αξία της συ΅΅ετοχής ΅ας ως Εισηγητών σε επιστη΅ονικά
Συνέδρια: από 2 ΅ονάδες (άρθρ. 10§Α, 1γ),
σε ΅ηδέν (0) ΅ονάδες, λόγω παράλειψης
οφειλό΅ενης
αποτί΅ησης
της αξίας αυτής απ το ν. 3467/06.
9.
Υποβαθ ΅ ίζεται η αξία της συγγραφής (΅ονογραφίας):
από 3 αξιολογικές ΅ονάδες και του
επιστηονικού
άρθρου: από 2 αξιολογικές ΅ονάδες (άρθρ.
10§Γ, 1α, 1 β, π.δ 25/02) σε 2,5
και 1 αντίστοιχα
(άρθρ. 8§Α, 2 ια΄1 και 2 ια΄2 ν.3476/06).
10.
Υποβαθ΅ίζεται
η αξία συ΅ ΅ ετοχής ΅ας σε ο΅άδες συγγραφής
σχολικών διδακτικών
βιβλίων:
από 2 αξιολογικές ονάδες (Αρθρ. 10§Γ, 1δ΄ π.δ.
25/02) σε 1 αξιολογική ΅ονάδα (Αρθρ 8§Α, 2 ια΄3
ν.3476/06.
11.
Υποβαθ΅ίζεται η αξία πιστοποιη΅ένης
επι΅όρφωσης στις Νέες Τεχνολογίες: από 1
αξιολογική ΅ονάδα (Αρθρ. 10§Α, 1ζ΄π.δ 25/02)
σε 0,75 αξιολογικής ΅ονάδας (Αρθρ. 8§Α, 2 η΄
ν.3476/06).
12.
Υποβαθ΅ίζεται
η αξία της συ΅΅ετοχής σε Περιφερειακά Υπηρεσιακά
Συ΅βούλια: από
0,5 αξιολογικές
΅ονάδες ετησίως και συνολικώς ΅έχρι 1 αξιολογική
΅ονάδα (αρθρ. 10§Α, 3ζ΄π.δ. 25/02)
σε ΅ηδέν (0) αξιολογικές ΅ονάδες, λόγω
παράλειψης οφειλό΅ενης αποτί΅ησης
της αξίας αυτής απ το ν. 3467/06.
13.
Αλλοιώνεται η αξία του Διδακτορικού
(6 ΅ονάδες) και του Μεταπτυχιακού τίτλου
(3 ΅ονάδες),
όταν ο υποψήφιος είναι κάτοχος α΅φοτέρων των
τίτλων, αφού το σύνολο των αξιολογικών
΅ονάδων, αντί να δίνουν πραγ΅ατικό άθροισ΅α
9 (6+3), αποτι΅ώνται σε πλασ΅ατικό
άθροισ΅α 7 ΅ονάδων (Αρθρ. 8§Α, 2 α, β και
προτελευταία παράγρ. ν. 3467/06).
14.
Προβλέπεται
ευνοϊκή διακριτική ΅εταχείριση στους κατόχους
ξένων γλωσσών επιπέδου Β2 σε βάρος των
τιτλούχων Μεταπτυχιακών Σπουδών (που αξιολογούνται
΅ε 3 ΅ονάδες),
αφού ΅ία ξένη γλώσσα αξιολογείται ΅ε 2 ΅ονάδες
και 2 ξένες γλώσσες αξιολογούνται ΅ε το πραγ΅ατικό
άθροισ΅α των 4 ΅ονάδων (2+2).
Συναδέλφισσες
και Συνάδελφοι,
Πιστεύου΅ε
ότι η επιλογή των Σχολικών Συ΅βούλων, στελεχών
της εκπαίδευσης που επω΅ίζονται την παιδαγωγική
και επιστη΅ονική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών,
πρέπει να κινείται στην κατεύθυνση των βασικών
αρχών της αξιοκρατίας, της αντικει΅ενικότητας,
της διαφάνειας, της εγκυρότητας και της αξιοπιστίας.
Γι αυτό κάνα΅ε κάθε ενέργεια προς την Πολιτεία
και ειδικά στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ,
ώστε να ακουστούν οι απόψεις ΅ας. Παράλληλα
ό΅ως και ΅ε βάση τις αποφάσεις των Γενικών ΅ας
Συνελεύσεων, τις αποφάσεις και τις διαθέσεις
όλων των Σχολικών Συ΅βούλων, το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ.
΅ε την προσφυγή ΅ας στο Συ΅βούλιο Επικρατείας
θεωρεί πως οι Σχολικοί Σύ΅βουλοι πρέπει να
κινηθού΅ε, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ αλλά και ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ώστε
η Πολιτεία, η εκάστοτε Πολιτεία, να σέβεται
κανόνες και προγρα΅΅ατισ΅ούς ζωής, ιδιαίτερα
των ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, στα οποία επενδύει.
Απόφαση του Σ.τ.Ε.
για την προσφυγή της Π.Ε.Σ.Σ.
ΘΕΜΑ: «Απόφαση του Σ.Τ.Ε.»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αθήνα,
14-02-07
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
Την Τετάρτη (14-02-2007) το μεσημέρι το Σ.Τ.Ε.
έβγαλε την απόφαση όσον αφορά την προσφυγή της
Π.Ε.Σ.Σ. κατά των Προκήρυξης (15.9.2006) (για
ακύρωση της γραπτής δοκιμασίας).
Βασικό επιχείρημα ήταν ότι η συμμετοχή μας
στην αναξιοκρατική και επισφαλή μέθοδο
αξιολόγησης των γνώσεων δια των ερωτήσεων
κλειστού τύπου πολλαπλών επιλογών (ΕΠΕ), θα
προκαλέσει βαριά ηθική βλάβη, η οποία προέρχεται
τόσο από την ίδια τη διαδικασία όσο και από
τα διάφορα τεχνάσματα τα οποία εμπεριέχονται
στο Ν 3467/06.
Συνοπτικά η απόφαση - η οποία δεν έχει επίσημα
ανακοινωθεί και δεν έχει καθαρογραφεί - αναφέρει
τα εξής: «
οι σχολικοί σύμβουλοι από τη διαδικασία
του γραπτού διαγωνισμού υφίστανται ηθική βλάβη
»
«
Λόγοι όμως δημοσίου συμφέροντος υπερτερούν
και
ως εκ τούτου προτείνεται η πραγματοποίηση του
γραπτού διαγωνισμού
».
Συναδέλφισσες & Συνάδελφοι, όλοι αντιλαμβανόμαστε
το σκεπτικό της απόφασης του Σ.Τ.Ε., η οποία
ενώ μας «δικαιώνει», δεν αίρει την ηθική βλάβη,
την οποία υφιστάμεθα.
Τις επόμενες ημέρες το Δ.Σ. θα εκτιμήσει την
κατάσταση και με το Νομικό μας Σύμβουλο κ. Θ.
Βαή, θα χαράξουμε τα επόμενα βήματα από νομικής
πλευράς. Παράλληλα θα υπάρξουν συναντήσεις με
συνδικαλιστικούς φορείς, βουλευτές και Μ.Μ.Ε.
Για ό,τι νεότερο θα σας ενημερώσουμε αμέσως.
Συναδελφικά
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Ο Γεν. Γραμματέας
Κώστας Παπαχρήστος
Στέλιος
Κρασσάς
Πηγή:
http://www.pess.gr/docs/2007-02-14_ApofasiSTE.doc
Επίσης:
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ,
Αθήνα, 26-02-2007
Αθήνα, 26-02-2007
Αριθμός πρωτοκόλλου: 8
Προς:
ΤΑ ΜΕΛΗ
ΤΗΣ ΠΕΣΣ
Θέμα:
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ
ΠΕΣΣ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ:
1.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΡΑΠΤΗΣ
ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ
2.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ:
ΠΕΜΠΤΗ 1
ΜΑΡΤΙΟΥ 2007,
1830,
ΣΤΟ 1ο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ [ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ], ΔΙΠΛΑ
ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ «ΑΓΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ».
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ
Με εκτίμηση
Για το Διοικητικό
Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος |
|
Ο Γενικός
Γραμματέας |
Κων/νος Παπαχρήστος |
|
Σ. Κ. Κρασσάς |
Πηγή:
http://www.pess.gr/docs/2007-02-26_EktaktiAnoixtiEnimerwtikiSynantisi.doc
Επίσης:
28-02-2007
Επισημάνσεις για τη "γραπτή δοκιμασία" επιλογής
Σχολικών Συμβούλων
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ
ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
Ταχυδρομική
διεύθυνση: Ξενοφώντος 15Α, Αθήνα 105 57
Τηλέφωνο & τηλεομοιότυπο: 210 5448436
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
pess@pess.gr
Δικτυακός τόπος:
http://www.pess.gr
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ :
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ [6972503313]
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:
ΤΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ [6976649498]
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:
ΚΡΑΣΣΑΣ ΣΤΕΛΙΟΣ [6973227078]
ΕΙΔ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:
ΜΠΑΡΑΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ [6944225845]
ΤΑΜΙΑΣ: ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ [6974410899]
ΜΕΛΗ: ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ [6974101899]
ΣΙΔΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ [6942408841]
ΚΑΠΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ [6976809185]
ΣΑΒΒΑ ΕΛΕΝΗ [6937783315]
Προς: ΤΑ ΜΕΛΗ
ΤΗΣ ΠΕΣΣ
Αθήνα, 27-02-2007
Αριθμός πρωτοκόλλου:
9
Θέμα: Γραπτή δοκιμασία
για την επιλογή Σχολικών Συμβούλων Δημοτικής
Εκπαίδευσης, Προ-σχολικής Αγωγής, Ειδικής
Αγωγής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι
Το Διοικητικό Συμβούλιο
της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων,
συ-νεδρίασε εκτάκτως την Τρίτη, 27/2/2007,
18:30, στα Γραφεία της ΠΕΣΣ με θέ-ματα τη
«γραπτή δοκιμασία» η οποία πραγματοποιήθηκε
το Σάββατο 24/2/2007 και την εξέλιξη της
διαδικασίας για την επιλογή Σχολικών Συμβού-λων
και επισημαίνει τα παρακάτω:
- 1. Η όλη διαδικασία
της γραπτής δοκιμασίας επιβεβαιώνει
τις αρχικές α-ντιρρήσεις και τους ενδοιασμούς
μας πως με κανέναν τρόπο αυτές οι «εξετάσεις»
δεν απεικονίζουν την προσωπική αξία
και ικανότητα των συμμετεχόντων.
- 2. Η συγκρότηση ενός
ερωτηματολογίου κοινού για υποψηφίους
όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης δημιούργησε
τεράστια προβλήματα αφού πολλές ερωτήσεις
ήταν εξειδικευμένες για τη μία ή την
άλλη βαθμίδα αντί να αναφέρονται σε
θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και παιδαγω-γικής,
όπως προδιαγράφονταν από το πλαίσιο
που είχε δοθεί.
- 3. Επί του ερωτηματολογίου
ειδικότερα επισημαίνουμε πως υπήρχαν
ε-ρωτήσεις εκτός των εξεταζομένων θεμάτων
όπως αυτά αναφέρονται τόσο στο Ν. 3467/06
(’ρθρο 12, παρ. 2) όσο και αναλυτικότερα
στην ΥΑ 13137/Δ1/02-02-07 (’ρθρο 2)
όπου ορίζονται τα αντικείμενα της γραπτής
δοκιμασίας σε «
θέματα που αναφέρονται
στη διδακτική με-θοδολογία και παιδαγωγική»
και όπως αναγράφονταν στην προμετω-πίδα
του ερωτηματολογίου.
- 4. Με ποιο σκεπτικό
αλήθεια οι πανεπιστημιακοί μας δάσκαλοι
θεωρούν πως θέματα αναφερόμενα στην
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαί-δευσης
ή γενικότερα στη νομοθεσία εντάσσονται
στη Διδακτική Μεθο-δολογία και την Παιδαγωγική;
- 5. Οφείλουν κάποια
στιγμή να αιτιολογήσουν τις αποφάσεις
τους στον εκπαιδευτικό κόσμο γενικότερα
και στους Σχολικούς Συμβούλους και να
μας εξηγήσουν ποια κριτήρια πρυτανεύουν.
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι
Το Διοικητικό Συμβούλιο
της ΠΕΣΣ θεωρεί πως η όλη διαδικασία της
γραπτής δοκιμασίας ήταν απαξιωτική για όλους
τους συναδέλφους και ιδιαίτερα για τα εν
ενεργεία στελέχη.
Η συστηματική υποβάθμιση
του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου προωθεί,
και στηρίζει τις εκπαιδευτικές καινοτομίες,
τα προγράμματα και τα νέα βιβλία;
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι
Το ΥΠΕΠΘ, διαχρονικά,
ουδέποτε ασχολήθηκε σοβαρά με το θεσμό του
Σχο-λικού Συμβούλου και την ουσιαστική προσφορά
του στην εκπαίδευση της πα-τρίδας μας.
Συστηματικά αγνοεί τις
τεκμηριωμένες προτάσεις μας και σε «αναγνώριση»
του έργου μας, μας επιφύλαξε την πρόσφατη
διαδικασία επιλογής, την οποία επένδυσε
με το δημοκρατικό μανδύα της δήθεν αξιοκρατίας.
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι
Σας καλούμε να μας ενημερώνετε
για ό,τι γνωρίζετε σχετικά με τη διαδικασία
επιλογής ώστε να έχουμε τεκμηριωμένο υλικό
χρήσιμο στην παραπέρα προ-σπάθειά μας και
στην τεκμηρίωση του δικαστικού αγώνα που
έχουμε ξεκινήσει.
Πηγή:
http://www.pess.gr/docs/2007-02-28_EpisimanseisGiaTiGraptiDokimasia.pdf
(Σημείωση:
Αν εισήλθατε σε αυτή τη σελίδα από ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ή από άλλη εξωτερική σύνδεση πιθανόν να μην
βλέπετε όλη τη σελίδα μας (όλα τα frames). Για
να έχετε πλήρη εξυπηρέτηση και θέαση πατήστε
ΕΔΩ. Ευχαριστούμε)
|