 |
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΠΣ)- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ι. Γ'- Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ |
1. Ειδικοί σκοποί
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Ανάπτυξη των αντιληπτικών ικανοτήτων: κιναισθητική αντίληψη,
οπτική αντίληψη, ακουστική αντίληψη, αντίληψη ΅έσω της αφής, ικανότητες
συντονισ΅ού.
Ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων: απλές προσαρ΅οστικές
δεξιότητες, σύνθετες προσαρ΅οστικές δεξιότητες, περίπλοκες προσαρ΅οστικές
δεξιότητες.
Ανάπτυξη των φυσικών σω΅ατικών ικανοτήτων: ταχύτητα,
ευλυγισία, ευκινησία.
Η προαγωγή της υγείας και ευεξίας.
Καλλιέργεια του ρυθ΅ού.
Ανάπτυξη της ΅η λεκτικής επικοινωνίας: εκφραστική κίνηση,
δη΅ιουργική κίνηση.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Κοινωνικοί στόχοι: Ανάπτυξη κοινωνικών και ψυχικών αρετών,
όπως: συνεργασία, ο΅αδικό πνεύ΅α, αυτοπειθαρχία, θέληση, υπευθυνότητα, υπο΅ονή,
επι΅ονή και θάρρος. Ανάπτυξη της αυτοεκτί΅ησης και της θετικής αυτοαντίληψης και
αυτοπεποίθησης και καλλιέργεια ελεύθερης και δη΅οκρατικής έκφρασης.
Ηθικοί στόχοι. Ανάπτυξη ηθικών αρετών, όπως: τι΅ιότητα,
δικαιοσύνη, αξιοκρατία, σεβασ΅ός αντιπάλων, αυτοσεβασ΅ός, ΅ετριοφροσύνη, συνετή
αντι΅ετώπιση της νίκης και της ήττας.
Γνωστικός το΅έας
Γνωστικοί στόχοι. Κατανόηση εννοιών και απόκτηση γνώσεων
σχετικών ΅ε την Φυσική Αγωγή και τον αθλητισ΅ό. Γνώση των κανονισ΅ών των
διαφόρων αθλη΅άτων και αγωνισ΅άτων. Απόκτηση γνώσεων σχετικών ΅ε την Ολυ΅πιακή
ιδέα και κίνηση. Απόκτηση γνώσεων που σχετίζονται ΅ε τον παραδοσιακό χορό, τη
΅ουσική και το τραγούδι σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Απόκτηση βασικών γνώσεων
υγιεινής και πρώτων βοηθειών.
Ανάπτυξη της φαντασίας και της δη΅ιουργικότητας.
Συνειδητοποίηση της ανάγκης για "δια βίου" άσκηση ή άθληση και της ωφέλειας που
προκύπτει από αυτή, καθώς και απόκτηση αθλητικών συνηθειών για ερασιτεχνική
ενασχόληση ΅ε τον αθλητισ΅ό (hobbies).
Αισθητικοί στόχοι. Εκτί΅ηση των αισθητικών στοιχείων των
κινήσεων.
Οι παραπάνω στόχοι πρέπει να καλλιεργούνται σε όλες τις
τάξεις του δη΅οτικού σχολείου. Προτεραιότητα ό΅ως έχει η ανάπτυξη των κινητικών
δεξιοτήτων των ΅αθητών και ΅έσω αυτών η καλλιέργεια των φυσικών τους ικανοτήτων,
και η προαγωγή της υγείας τους.
Μέσα
Τα ΅έσα για την επίτευξη του σκοπού της Φυσικής Αγωγής στο
δη΅οτικό σχολείο είναι:
α) Παιδαγωγικά κινητικά παιχνίδια και ελεύθερες
κινητικές δραστηριότητες ΅ε ή χωρίς ΅ουσική,
β) τα αναγνωρισ΅ένα στη χώρα ΅ας
αθλή΅ατα και αγωνίσ΅ατα για τα οποία υπάρχουν δυνατότητες να διδαχθούν
στα σχολεία,
γ) Οι ελληνικοί παραδοσιακοί λαϊκοί χοροί και
δ) Η κολύ΅βηση, όπου
υπάρχουν οι δυνατότητες.
2. Στόχοι, θε΅ατικές ενότητες Ενδεικτικές δραστηριότητες,
Διαθε΅ατικά σχέδια εργασίας
Ι. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τάξεις
Γ΄- Δ΄
Δημοτικού |
Στόχοι
|
Θε΅ατικές Ενότητες
(διατιθέ΅ενος χρόνος)
|
Ενδεικτικές
Δραστηριότητες
|
Α. ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
|
Α.1. Κινητικές δεξιότητες φυσικές ικανότητες
|
Α.1.1. Κινητικές δεξιότητες
|
Επιδιώκεται οι ΅αθητές:
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να αναπτύξουν τις αντιληπτικές τους
ικανότητες:κιναισθητική αντίληψη, οπτική αντίληψη, ακουστική αντίληψη,
ικανότητες συντονισ΅ού.
Να κινηθούν στο χώρο προς όλες τις κατευθύνσεις.
Να αναπτύξουν απλές κινητικές δεξιότητες.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αναπτύξουν ε΅πιστοσύνη και αυτοπεποίθηση για τις
ικανότητες τους.
Να αναπτύξουν τη δη΅ιουργικότητά τους.
Να χαρούν και να ψυχαγωγηθούν
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν το σώ΅α τους και τις δυνατότητές του.
|
Η έννοια του χώρου και του χρόνου
Η αίσθηση του χώρου και του χρόνου στη διάρκεια της
κίνησης
Οργάνωση του χώρου
Προσανατολισ΅ός στο χώρο
Οπτικοκινητικός συγχρονισ΅ός και συντονισ΅ός
Στατική ισορροπία
Δυνα΅ική ισορροπία
Πλευρική κίνηση
(5
ώρες)
|
Παιχνίδια κυνηγητού ΅ε περιορισ΅ούς στο χώρο
Παιχνίδια ΅ε τις έννοιες:
Σω΅ατικά σχή΅ατα
Επίπεδα χώρου
Κατευθύνσεις χώρου
Ευθείες κα΅πύλες
Μακριά κοντά
Σύ΅΅ετρα ασύ΅΅ετρα
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να βελτιώσουν και να καλλιεργήσουν τις φυσικές
ικανότητες τους:Ταχύτητα, ευλυγισία, αντοχή.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να χαρούν και να ψυχαγωγηθούν.
Να αναπτύξουν ψυχικές αρετές, όπως: αυτοπειθαρχία,
θέληση, υπευθυνότητα, υπο΅ονή, επι΅ονή και θάρρος.
Να αποκτήσουν πίστη στον εαυτό τους και ε΅πιστοσύνη
στις δυνά΅εις τους.
Γνωστικός το΅έας
Να κατανοήσουν τη ση΅ασία της άσκησης για την υγεία
|
Ταχύτητα
Ευλυγισία
Αντοχή
(4
ώρες)
|
Τρέξι΅ο ΅ε καθορισ΅ένο χρόνο
Παιχνίδια σε περιορισ΅ένο χρόνο που δεν αναπτύσσουν
΅εγάλες εντάσεις
Παιχνίδια ΅ε τις έννοιες:
Αργά γρήγορα
Ταυτόχρονα διαδοχικά
Επιτάχυνσηεπιβράδυνση
|
Α.1.2. Φυσικές ικανότητες.
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να βελτιώσουν και να καλλιεργήσουν τις φυσικές
ικανότητες τους:Ταχύτητα, ευλυγισία, αντοχή.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να χαρούν και να ψυχαγωγηθούν.
Να αναπτύξουν ψυχικές αρετές, όπως: αυτοπειθαρχία,
θέληση, υπευθυνότητα, υπο΅ονή, επι΅ονή και θάρρος.
Να αποκτήσουν πίστη στον εαυτό τους και ε΅πιστοσύνη
στις δυνά΅εις τους.
Γνωστικός το΅έας
Να κατανοήσουν τη ση΅ασία της άσκησης για την υγεία
|
Ταχύτητα
Ευλυγισία
Αντοχή
(4
ώρες)
|
Τρέξι΅ο ΅ε καθορισ΅ένο χρόνο
Παιχνίδια σε περιορισ΅ένο χρόνο που δεν αναπτύσσουν
΅εγάλες εντάσεις
Παιχνίδια ΅ε τις έννοιες:
Αργά γρήγορα
Ταυτόχρονα διαδοχικά
Επιτάχυνσηεπιβράδυνση
|
Α.2. Ορθοσω΅ατική Αγωγή
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να αναπτύξουν σωστά το σώ΅α τους
Να προλάβουν και να διορθώσουν προβλή΅ατα της
σπονδυλικής στήλης.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αναπτύξουν την αυτοεκτί΅ηση, τη θετική
αυτοαντίληψη και την αυτοπεποίθηση.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν τη σωστή στάση των ΅ελών του σώ΅ατός
τους
Να κατανοήσουν τη ση΅ασία της «διά βίου» άσκησης.
|
Η σωστή στάση του σώ΅ατος
Η λειτουργία των ΅ελών του σώ΅ατος
(3
ώρες)
|
Ασκήσεις για τη σωστή στάση της σπονδυλικής στήλης
που αφορούν τις ο΅άδες των κοιλιακών, ραχιαίων, οσφυϊκών, και θωρακικών
΅υών
Συ΅΅ετρικές ασκήσεις ισοτονικού χαρακτήρα
|
Α.3. Γυ΅ναστική.
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να αναπτύξουν απλές κινητικές δεξιότητες.
Να αναπτύξουν τη δη΅ιουργικότητα και τη φαντασία τους.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αναπτύξουν κοινωνικές και ψυχικές αρετές, όπως:
συνεργασία, ο΅αδικό πνεύ΅α, αυτοπειθαρχία, θέληση, υπευθυνότητα,
υπο΅ονή, επι΅ονή και θάρρος.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν το σώ΅α τους και τη θέση του στο χώρο.
Να γνωρίσουν και να κατανοήσουν την ευεργετική επίδραση
της άσκησης στο σώ΅α και στο πνεύ΅α. |
Ελεύθερη γυ΅ναστική
Ενόργανη γυ΅ναστική
Ρυθ΅ική γυ΅ναστική
(5
ώρες)
|
Ασκήσεις για:
τη σωστή τοποθέτηση ενός τ΅ή΅ατος στο χώρο, σωστό
βάδισ΅α, αλλαγή πορείας, κ.α.
Απλές ασκήσεις όπως: κυβίστηση, ανακυβίστηση,
κατακόρυφη στήριξη, τροχό, κ.α..
Ασκήσεις αναπνοής σε ορισ΅ένο χρόνο.
|
Β. ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
|
Β.1. Στοιχεία του ρυθ΅ού
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να αναπτύξουν τις ΅ουσικοκινητικές τους δυνατότητες.
Να καλλιεργήσουν το ρυθ΅ό στην κίνηση.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αναπτύξουν τη ΅η λεκτική επικοινωνία: εκφραστική
κίνηση, δη΅ιουργική κίνηση.
Να χαρούν και να ψυχαγωγηθούν.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν την έννοια του ρυθ΅ού.
Να αφυπνίσουν και να καλλιεργήσουν το ρυθ΅ικό αισθητήριο
που κρύβουν ΅έσα τους. |
Τραγούδια και ασκήσεις ΅ε τη συνοδεία ΅ικρών κρουστών
Διαφορετικού ύφους κινήσεις ΅ε σω΅ατικές
αντιδράσεις(κινητικές οικογένειες)
Τραγούδια ΅ε ρυθ΅ική και κινητική συνοδεία, ή συνοδεία
κρουστών
Ασκήσεις χώρου ΅ε ρυθ΅ικά χτυπή΅ατα
Ρυθ΅ικά ΅οτίβα
Κινητικός αυτοσχεδιασ΅ός
(7
ώρες)
|
Τα παιδιά τραγουδούν και κρατώντας διάφορα κρουστά
χτυπούν τις ρυθ΅ικές συλλαβές
Τα παιδιά κατασκευάζουν ΅ικρά κρουστά
Τραγούδια ΅ε ρυθ΅ική και κινητική συνοδεία
Τραγούδια ΅ε το ρυθ΅ό του Καλα΅ατιανού (7/8).
|
Γ. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΟΜΑΔΙΚΑ, ΑΤΟΜΙΚΑ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ |
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
|
Παιδί και παιχνίδι
|
Δρο΅ικά παιχνίδια
|
Να αναπτύξουν την: αντιληπτική τους ικανότητα:
κιναισθητική αντίληψη, οπτική αντίληψη, ακουστική αντίληψη, ικανότητα
συντονισ΅ού.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να διασκεδάσουν, να χαρούν και να εκφραστούν ΅ε το
παιχνίδι.
Να αναπτύξουν κοινωνικές και ψυχικές αρετές, όπως:
συνεργασία, ο΅αδικό πνεύ΅α, αλληλοβοήθεια.
Να αναπτύξουν ηθικές αρετές όπως: τι΅ιότητα, δικαιοσύνη,
αξιοκρατία, σεβασ΅ός αντιπάλων.
Γνωστικός το΅έας
Να κατανοήσουν την έννοια του ατό΅ου και της ο΅άδας.
Να αποκτήσουν ισορροπία συναισθη΅άτων.
|
Ατο΅ικά παιχνίδια
Ο΅αδικά παιχνίδια
Παραδοσιακά παιχνίδια
(10
ώρες)
|
Π.χ. διάφορες σκυταλοδρο΅ίες
Παιχνίδια ΅ε τη ΅πάλα
Παραδοσιακά παιχνίδια
Παιχνίδια άλλων χωρών.
|
Δ. ΜΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΙΒΟΥ
|
Δ.1 Αθλοπαιδιές
|
Δ.1.1.Καλαθοσφαίριση
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να καλλιεργήσουν ΅ε παιγνιώδη τρόπο τις ιδιαίτερες
κινήσεις που απαιτεί το ΅πάσκετ.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να διασκεδάσουν, να χαρούν και να εκφραστούν ΅ε το
παιχνίδι.
Να καλλιεργήσουν πνεύ΅α ο΅αδικότητας και συνεργασίας.
Να αναπτύξουν την αυτοεκτί΅ηση, τη θετική
αυτοαντίληψη και την αυτοπεποίθηση.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής του αθλή΅ατος.
|
Χειρισ΅ός της ΅πάλας ΅ε τα δύο χέρια (ντρίπλα)
Πάσα σουτ
(3
ώρες)
|
Ασκήσεις χειρισ΅ού της ΅πάλας (ντρίπλα) όπως:
Σε ευθεία γρα΅΅ή
Περπατώντας ή τρέχοντας
Ανά΅εσα από ε΅πόδια
σε διάφορες κατευθύνσεις
Ασκήσεις παιγνιώδους ΅ορφής για να δοκι΅άσουν και να
΅άθουν:
Διάφορα είδη πάσας
Διάφορα είδη σουτ.
Παίζουν απλοποιη΅ένο παιχνίδι ΅πάσκετ ΅ε βασικούς
κανονισ΅ούς. |
Δ.1.2.Χειροσφαίριση
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να καλλιεργήσουν ΅ε παιγνιώδη τρόπο τις ιδιαίτερες
κινήσεις που απαιτεί το ΅πάσκετ.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να διασκεδάσουν, να χαρούν και να εκφραστούν ΅ε το
παιχνίδι.
Να καλλιεργήσουν πνεύ΅α ο΅αδικότητας και συνεργασίας.
Να αναπτύξουν την αυτοεκτί΅ηση, τη θετική
αυτοαντίληψη και την αυτοπεποίθηση.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής του αθλή΅ατος.
|
Χειρισ΅ός της ΅πάλας
Πάσα σουτ
(3
ώρες)
|
Ασκήσεις χειρισ΅ού και εξοικείωσης ΅ε τη ΅πάλα
Ασκήσεις παιγνιώδους ΅ορφής για να δοκι΅άσουν και να
΅άθουν:
Πάσα σε ζευγάρια.
Σουτ προς ΅ία κατεύθυνση.
Παιχνίδι ΅ε ΅εικτές ο΅άδες (αγόρια-κορίτσια) χωρίς
πολλές διακοπές για διορθώσεις |
Δ.1.3. Βόλεϊ
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να καλλιεργήσουν ΅ε παιγνιώδη τρόπο τις ιδιαίτερες
κινήσεις που απαιτεί το βόλεϊ.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να διασκεδάσουν, να χαρούν και να εκφραστούν ΅ε το
παιχνίδι.
Να καλλιεργήσουν πνεύ΅α ο΅αδικότητας και συνεργασίας.
Να αναπτύξουν την αυτοεκτί΅ηση, τη θετική
αυτοαντίληψη και την αυτοπεποίθηση.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής του βόλεϊ.
|
Πάσα (΅ε τα δάχτυλα-πήχεις)
Σέρβις
(3
ώρες)
|
Εξάσκηση στην πάσα.
Εξάσκηση στην ΅ανσέτα.
Εξάσκηση στο σέρβις.
Παιχνίδι ΅ε ΅εικτές ο΅άδες (αγόρια-κορίτσια) χωρίς
πολλές διακοπές για διορθώσεις στους κανονισ΅ούς σε χα΅ηλό φιλέ |
Δ.1.4. Ποδόσφαιρο.
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να καλλιεργήσουν ΅ε παιγνιώδη τρόπο τις ιδιαίτερες
κινήσεις που απαιτεί το ποδόσφαιρο.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να διασκεδάσουν, να χαρούν και να εκφραστούν ΅ε το
παιχνίδι.
Να καλλιεργήσουν πνεύ΅α ο΅αδικότητας και συνεργασίας.
Να αναπτύξουν ηθικές αρετές όπως: τι΅ιότητα,
δικαιοσύνη, αξιοκρατία, σεβασ΅ός αντιπάλων, αυτοσεβασ΅ός, ΅ετριοφροσύνη.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής του αθλή΅ατος.
|
Πάσα ΅ε διάφορα ΅έρη του ποδιού
Ντρίπλα ΅ε διάφορα ΅έρη του ποδιού
Σουτ
Κοντρόλ
(3
ώρες)
|
Ασκήσεις εξάσκησης πάσας
Ασκήσεις ντρίπλας
Ασκήσεις κοντρόλ
Ασκήσεις στο σουτ από διαφορετικές αποστάσεις και
διαφορετικές γωνίες
Παιχνίδι χωρίς αυστηρή τήρηση των κανονισ΅ών
|
Δ.2.1. Στίβος
|
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να καλλιεργήσουν τις ιδιαίτερες δεξιότητες που
απαιτούν τα αγωνίσ΅ατα του στίβου.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να αναπτύξουν ψυχικές αρετές, όπως θέληση,
υπευθυνότητα, υπο΅ονή, επι΅ονή και θάρρος.
Να αναπτύξουν την αυτοεκτί΅ηση, τη θετική
αυτοαντίληψη και την αυτοπεποίθηση.
Να αναπτύξουν ηθικές αρετές όπως: τι΅ιότητα,
δικαιοσύνη, αξιοκρατία, σεβασ΅ός αντιπάλων, αυτοσεβασ΅ός, ΅ετριοφροσύνη.
Γνωστικός το΅έας
Να γνωρίσουν στοιχεία της τεχνικής των αγωνισ΅άτων
του στίβου.
Να γνωρίσουν την έννοια της προσπάθειας.
Να κατανοήσουν τη ση΅ασία της άσκησης για την υγεία.
|
Ταχύτητα (εκκίνηση, βαθ΅ός αντίδρασης)
Αντοχή
Ρίψεις
’λ΅ατα (΅ήκος, ύψος)
(8
ώρες)
|
Σκυταλοδρο΅ίες 10-20 ΅έτρων ΅ε συναγωνισ΅ό
Εξάσκηση στις εκκινήσεις από διάφορες θέσεις:
(όρθιοι, καθιστοί, ΅πρού΅υτα, ανάσκελα).
Δρό΅ος αντοχής (400-600 ΅):
(Οι ΅αθητές να ΅άθουν το ρυθ΅ό για να ΅ην
εγκαταλείπουν).
Εξάσκηση στις ρίψεις ΅ε πλαστικό ΅παλάκι.
Προασκήσεις για τη ΅ύηση στα άλ΅ατα ΅ε παιγνιώδη
΅ορφή |
Ε. ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ
|
Ε.1. Παραδοσιακοί χοροί άλλων περιοχών - Τοπικοί
παραδοσιακοί χοροί |
Σω΅ατικός το΅έας (Ψυχοκινητικός)
Να γνωρίσουν το σώ΅α τους ΅ε την κίνηση και το ρυθ΅ό.
Συναισθη΅ατικός το΅έας
Να χαρούν και να εκφραστούν δη΅ιουργικά.
Γνωστικός το΅έας
Να ΅υηθούν στο τραγούδι, στο ρυθ΅ό, στη ΅ελωδία και στη
χορευτική κίνηση του χορού.
Να γνωρίσουν στοιχεία της λαϊκής παράδοσης του τόπου
τους.
Να κατανοήσουν ότι ο χορός είναι πηγή ζωής.
|
Καραγκούνα
Παλα΅άκια
Ποδαράκι
Συρτός νησιώτικος
Τσακώνικος
Τοπικοί χοροί
(10
ώρες)
|
Να βρουν και να παρουσιάσουν πληροφορίες για τους
συγκεκρι΅ένους χορούς.
(Στοιχεία για το χορό, περιοχή που τον συναντά΅ε, αν
χορεύεται από άντρες ή γυναίκες, λαβή των χεριών κ.α.)
Να βρουν και να παρουσιάσουν πληροφορίες για τους
τοπικούς παραδοσιακούς χορούς. |
Ε. ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
|
Κολύ΅βηση όπου υπάρχουν οι δυνατότητες.
|

|