.

Ιστότοπος Φυσικής Αγωγής (www.fa3.gr )  ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Φ.Α.

"Κρίσεις - Απόψεις των Σχολικών Συμβούλων ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής) από τη μέχρι τώρα εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος σπουδών του "Νέου Σχολείου"

 

 

 

14 Φεβρουαρίου 2012

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

 

Προς:  

 

1. Υπουργό Παιδείας ΔΒΜΘ κα Άννα Διαμαντοπούλου

2.  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

3.  Επιστημονική ομάδα έργου πιλοτικού προγράμματος «Νέο Σχολείο»

4.  Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων  

Κοιν.:

1. Υφυπουργό Παιδείας ΔΒΜΘ κα Παρασκευή Χριστοφιλοπούλου

2. Υ.Π.Δ.Μ.Θ. Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής

3. ΤΕΦΑΑ της χώρας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΘΕΜΑ:   H Φυσική Αγωγή στο «Νέο Σχολείο»                                   

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής (ΠΕ 11), στο πλαίσιο των καθηκόντων και των αρμοδιοτήτων μας όπως καθορίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν. 1304/1982, σε συνδυασμό με την υπ’ αριθ.Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ αρ. 1340/Β/16-10-02), θέλουμε να σας καταθέσουμε τις κρίσεις και τις απόψεις μας από τη μέχρι τώρα εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος σπουδών του «Νέου Σχολείου» σε θέματα που δυσχεραίνουν την αποτελεσματική διεξαγωγή του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και την εκπλήρωση των σκοπών της.

1.   Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής αποτελεί ένα αυτόνομο επιστημονικό πεδίο και η όποια ενσωμάτωσή του σε άλλο διδακτικό/μαθησιακό πεδίο (όπως της Σ.Κ.Ζ.) περιορίζει την πολυδιάστατη και πολύπλευρη συμβολή του στην εκπαιδευτική διαδικασία.

·  “Η φυσική αγωγή είναι το μόνο σχολικό μάθημα που στόχο έχει να προετοιμάσει τα παιδιά για έναν υγιή τρόπο ζωής και επικεντρώνεται στη συνολική τους σωματική και διανοητική ανάπτυξη, εμφυσώντας επίσης σημαντικές κοινωνικές αξίες όπως η δικαιοσύνη, η αυτοπειθαρχία, η αλληλεγγύη, το πνεύμα ομαδικότητας, η ανεκτικότητα και το ευ αγωνίζεσθαι, (Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, 13 Νοεμβρίου 2007, "Ο ρόλος του αθλητισμού στην εκπαίδευση" ).

·  Εμείς οι Υπουργοί που συμμετέχουμε στην 4η Διεθνή Διάσκεψη Υπουργών και Υψηλών Αξιωματούχων για τη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό… Βεβαιώνουμε εκ νέου την πεποίθησή μας ότι ο αθλητισμός και η Φυσική Αγωγή παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην κοινωνία συμβάλλοντας στην εθνική συνοχή, υπερβαίνοντας προκαταλήψεις και ασκώντας θετική επιρροή στην κοινή γνώμη μέσω των ηθικών και παγκόσμιων αξιών που μεταφέρονται.

Εμείς οι Υπουργοί είμαστε αποφασισμένοι και δεσμευόμαστε άμεσα στο πλαίσιο των κυβερνήσεων μας και συστήνουμε σε όλες τις κυβερνητικές, διακυβερνητικές, μη κυβερνητικές, εθνικές, περιφερειακές και διεθνείς αρχές να : …Δημιουργήσουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να προωθήσουν την πρόσβαση στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό σε όλο τον κόσμο. Η πρόσβαση αυτή, που συνεισφέρει στο δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην εκπαίδευση αρχίζει από το σχολείο. Πρέπει κατά συνέπεια, να αφιερώσουν στη Φυσική Αγωγή και στον Αθλητισμό, σημαντικό μέρος των σχολικών ωραρίων και προγραμμάτων και να θέσουν στη διάθεσή τους εξειδικευμένο προσωπικό.

   Εμείς οι Υπουργοί… καλούμε την UNESCO να υποστηρίξει την ολιστική ανάπτυξη της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού, για να αποτελέσουν σημαντικό στοιχείο του εκπαιδευτικού συστήματος και να συμβάλλουν στις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, για να αποκτήσει η Φυσική Αγωγή και ο Αθλητισμός πιο σημαντική θέση μέσα στα σχολικά προγράμματα, (UNESCO, 4η Διεθνής Διάσκεψη Υπουργών και Υψηλών Αξιωματούχων για τη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, Αθήνα, 6-8/12/2004)

·  “Η Φυσική Αγωγή και ο Αθλητισμός αποτελεί ένα ουσιώδες στοιχείο αγωγής για όλη μας τη ζωή μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα, (άρθρο 2, Διεθνής Καταστατικός Χάρτης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, UNESCO, 1978).”

·   Ο αθλητισμός είναι ένα από τα αποτελεσματικότερα μέτρα καταπολέμησης του καπνίσματος, ιδιαίτερα σε νέους εφηβικής ηλικίας, (Ε.Κ., 2007)”.

·  “Το υπερβολικό βάρος που προκαλείται από την καθιστική ζωή και την ακατάλληλη δίαιτα, που οδηγεί σε ορισμένες περιπτώσεις σε κακή υγεία και σε ψυχοκοινωνικά προβλήματα και ασθένειες με ακριβές περιπλοκές, όπως η υπέρταση, ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές νόσοι, πλήττει όλο και μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού της ΕΕ, περιλαμβανομένου του 1/4 των παιδιών περίπου, (Ε.Κ., 2007)”.

2.   Η απώλεια της τρίτης ώρας Φυσικής Αγωγής στην Πρώτη (Α’) και Δευτέρα (Β’) τάξη των Γυμνασίων που εφαρμόζεται το πιλοτικό πρόγραμμα σπουδών του «Νέου Σχολείου», έρχεται σε αντίθεση με το ψήφισμα της 13ης Νοεμβρίου 2007, του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου όπου ορίζεται και επεξηγείται σαφώς η αναγκαιότητα και ο ρόλος του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης συμπεριλαμβανομένου και του νηπιαγωγείου από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής (άρθρ. 4,19,24, Ε.Κ., 2007, "Ο ρόλος του αθλητισμού στην εκπαίδευση" ).

·  "Το Ε. Κ. καλεί τα κράτη μέλη να καταστήσουν τη Φ.Α. υποχρεωτική στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να αποδεχθούν την αρχή σύμφωνα με την οποία στο ωρολόγιο πρόγραμμα θα εξασφαλίζονται τουλάχιστον τρία μαθήματα ΦΑ την εβδομάδα ενώ τα σχολεία πρέπει να ενθαρρύνονται να επεκτείνουν το ελάχιστο αυτό όριο όσο το δυνατόν περισσότερο, (Ε.Κ., 2007)".

·  “Η διδασκαλία, η προπόνηση και η διοίκηση στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό πρέπει να ασκείται από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, (άρθρο 4, Διεθνής Καταστατικός Χάρτης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, UNESCO, 1978)”.

3.   Σύμφωνα με την Γ4/745/18.12.84, για λόγους βιολογικούς και υγιεινής, πρέπει να αποφεύγεται να τοποθετείται το μάθημα της Φυσικής Αγωγής την τελευταία (διδακτική) ώρα του πρωινού και την πρώτη του απογευματινού κύκλου, για να μην περιορίζεται το δραστικό πεδίο του μαθήματος όσον αφορά τη φυσική δραστηριότητα των μαθητών/τριών.

4.   Οι αρμόδιοι φορείς /συντελεστές του νέου προγράμματος σπουδών επιζητούν την αρωγή των Σχολικών Συμβούλων στην εφαρμογή των προγραμμάτων του “Νέου Σχολείου“. Για την ουσιαστική και αποτελεσματική εμπλοκή των Σχολικών Συμβούλων κρίνεται αναγκαία η συμμετοχή τους στην Β’ και Γ΄ φάση της σχετικής επιμόρφωσης.

5.   Με την αξιοποίηση και την ευρεία χρήση των ΤΠΕ στο μάθημα της Φ.Α. όπως σαφώς αναφέρεται στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών, θεωρούμε αναγκαία την ένταξη του μαθήματος και τη συμμετοχή των Σχολικών Συμβούλων Φυσικής Αγωγής και των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής στην επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ.

Ευελπιστούμε να λάβετε υπόψη την κατάθεση των απόψεων μας για τη βελτίωση και την αποτελεσματική διεξαγωγή των προγραμμάτων του «Νέου Σχολείου» πριν τη γενίκευση της εφαρμογής τους, απόψεις που μας κρατούν διαχρονικά ενεργοποιημένους γιατί εναρμονίζονται πλήρως με το άρθρο 16 §2 του Συντάγματος της Ελλάδας Ή παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων...” .

 

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής

 

ΠΕΡΙΦ/ΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΑΝ/ΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ - ΞΑΝΘΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ

ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΒΟΥΞΙΝΟΥ - ΝΙΚΟΣ ΤΡΙΠΟΔΗΣ – ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΚΑΡΤΖΟΝΙΚΑ - ΣΥΜΕΩΝ ΜΠΑΣΧΑΛΗΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΕΛΗΣ - ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΑΣ - ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΑΜΟΥΗΛΙΔΟΥ

ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΣΗΜΙΝΑ ΚΟΥΡΟΥ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΑΚΚΗΣ - ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ

ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ

ΗΠΕΙΡΟΥ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΣΙΔΗΣ

ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΠΟΥΣΗΣ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΡΙΟΔΗΜΟΣ - ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΕΛΛΟΣ - ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ

ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ ΣΠΑΧΟΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΞΥΖΟΓΛΟΥ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΟΥΖΙΩΤΑΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΤΑΝΗΣ - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΣΙΓΓΙΛΗΣ

ΚΡΗΤΗΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΤΣΑΓΚΟΛΑΣ - ΛΗΔΑ ΖΑΜΠΕΤΑΚΗ

ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΦΑΤΣΕΑ - ΗΛΙΑΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ - ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΔΑΜ - ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΔΗΜΑΣ - ΙΩΑΝΝΑ ΤΣΑΜΙΤΑ

 

 

ΑΡΧΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

Προηγούμενη σελίδα Εκτύπωση σελίδας Επόμενη σελιδα


Υπεύθυνος Ιστότοπου: Δρ. Αντώνης Μανδηλάς (Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Α/θμιας κ΄ Β/θμιας Εκπαίδευσης στις Δ/νσεις Γ΄Αθήνας, Δυτ. Αττικής κ΄Κυκλάδων Νήσων).
Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος (M.Sc.- Καθηγητής Φ.Α. 11ου Γ. Περιστερίου)
All Rights Reserved. Copyright © 2004-2005
Αποποίηση Ευθύνης

ΑΡΘΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Φ.Α.

Σχ. Σύμβουλοι Φ.Α.
19/7/2013, Η σημαντικότητα της ενίσχυσης του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στο Ελληνικό Σχολείο και η αναγκαιότητα αναβάθμισης του ρόλου των εκπ/κων Φυσικής Αγωγής
14-2-2012, Κρίσεις - Απόψεις των Σχολικών Συμβούλων ΠΕ11 (Φυσικής Αγωγής) από τη μέχρι τώρα εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος σπουδών του "Νέου Σχολείου""
ΣΧΟΛΙΚΗ Φ.Α.
Πρόταση στον Υφ/ργό Παιδείας για:
"Δεύτερες αναθέσεις μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς ειδικότητας ΠΕ11, Φυσικής Αγωγής"
Γιατί η Φ.Α. στην Ελλάδα τείνει να μετατραπεί από μέσο σωματικής άσκησης σε μέσο θεωρητικής μάθησης"
Ιστορική Ανασκόπηση της Φυσικής Αγωγής στην Ελληνική Εκπαίδευση
Η Φυσική Αγωγή στα Ελληνικά Αναλυτικά Προγράμματα Προσχολικής Αγωγής: Μια Ιστορική Αναδρομή
Οι λανθασμένες επιλογές του παρελθόντος να γίνουν παραδείγματα προς αποφυγήν
Η Φυσική Αγωγή Σήµερα
Η συμβολή της Φυσικής Αγωγής στην αυτοπραγμάτωση του ατόμου
Η Φ.Α. στο Γυμνάσιο
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΚΟΣΙ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
ΑΘΛ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Παρατήρηση Μοντέλου και Μάθηση Κινητικών Δεξιοτήτων
ΣΩΣΤΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Προπόνηση Δύναμης
Πλήρης Αναπνοή
Εκγύμναση Κοιλιακών
Εκγύμναση Ραχιαίων
Ασκήσεις στη θάλασσα
Λάθη στην Εκγύμναση
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & Φ.Α.
Ο ρόλος των Νέων Τεχνολογιών στη Φυσική Αγωγή
Πολυδωρόπουλος Κων/νος, Κάμτσιος Σπυρίδων.
Οι Νέες Τεχνολογίες και η Διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής
Απόστολος Σίσκος & Παναγιώτης Αντωνίου
ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Πλήρεις τροφές, Βιταμίνες
Πυραμίδα τροφίμων, Γενικές αρχές
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ
Η Παιδική παχυσαρκία
Ο ρόλος του Καθ. Φ. Α.
Παιδική παχυσαρκία και TV
ΑΝΑΛΥΤ. ΠΡΟΓΡ. Φ.Α.
Σεπτέμβρης του 2011 τα νέα αναλυτικά προγράμματα
Φυσική Αγωγή - Αναλυτικά Προγράμματα, Γουναρίδης Χ.
Η Φυσική Αγωγή στα Ελληνικά Αναλυτικά Προγράμματα Προσχολικής Αγωγής: Μια Ιστορική Αναδρομή
Ανάγκη αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων Φ.Α.
H Διαθεματική Μέθοδος Διδασκαλίας
ΕΡΓΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ, Φυσιολογία
English-Greek Medical Glossary (Muscles) - Αγγλο-ελληνικό λεξιλόγιο ιατρικών όρων (μυϊκό σύστημα)
Ο Σαμψών, Ο Πύρρος και το μυικό σύστημα
Η βιολογική μηχανή που λέγεται μυς
Το λογιστήριο του σώματος
Η φυσιολογία και οι συναφείς επιστήμες
Αερόμπικ
Παχυσαρκία (1)
Παχυσαρκία (2)
ΑΣΚΗΣΗ κ' ΥΓΕΙΑ
Συμβολή της Σχολ. Φ.Α.
Φ.Α. κ΄ "Δια Βίου Ασκηση"
Αεροβική Γυμναστική
Αερόβια Ασκηση
Σύγχρονος Ανθρωπος κ΄ Ασκηση
Φυσική αγωγή και οστική πυκνότητα σε διάφορες ηλικιακές ομάδες
ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Προτάσεις Γραφείου Φ.Α. Β'Αθήνας
Ελληνικός Αθλητισμός – Ώρα Μηδέν
(Προτάσεις Προέδρου ΣΕΓΑΣ κ. Βασίλη Σεβαστή)
ΟΛΥΜΠΙΣΜΟΣ
Αξίες του Ολυμπισμού
---------------------------
ΔΕΙΚΤΕΣ του ΟΟΣΑ
Μια µατιά στην εκπαίδευση, Εκδοση 2003 (στα Ελληνικά)
Μια µατιά στην εκπαίδευση, Εκδοση 2004 (στα Ελληνικά)
Μια µατιά στην εκπαίδευση, Εκδοση 2005 (στα Ελληνικά)
Μια µατιά στην εκπαίδευση, Εκδοση 2006 (στα Ελληνικά)
Μια µατιά στην εκπαίδευση, Εκδοση 2007 (στα Ελληνικά)
Μια µατιά στην εκπαίδευση, Εκδοση 2008 (στα Ελληνικά)
Μια µατιά στην εκπαίδευση, Εκδοση 2009 (στα Ελληνικά)
Επίσης στα Αγγλικά
:
Education at a Glance 2010
Education at a Glance 2009
Education at a Glance 2008
Education at a Glance 2007
Education at a Glance 2006
---------------------------
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Φτώχεια Εκπαίδευση και κοινωνικές ανισότητες στην Εποχή της Παγκοσμιοποίησης
(
Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας)
Οικονομική διάσταση της παιδείας στην Eλλάδα
Είδη Ευφυίας
Έρευνα: Οι μαθητές διψούν για ελεύθερο χρόνο
Οδηγός επιβίωσης στην τάξη για το νέο εκπαιδευτικό
Εμπόδια κ΄δυσκολίες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Α/θμιας
Κοινωνιολογικές διαστάσεις της σχολικής αποτυχίας
---------------------------
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Διαθεµατικότητα και Ευέλικτη Ζώνη, Σ. Αλαχιώτης
Τί είναι η Διαθεματικότητα;, Λόγοι μετάβασης στη νέα διδακτική πρακτική, Παράδειγμα «διαθεματικής» διδασκαλίας, Τι είναι η μέθοδος Project και πώς εφαρμόζεται
Θεμελίωση, στοχοθεσία και διαθεματικότητα στο νέο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για την υποχρεωτική εκπαίδευση, Γ. Γρόλλιος
Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών και η σύγχυση γύρω από τη διαθεματικότητα, Γ. Γρόλλιος
Η «Διαθεματικότητα» στην Εκπαίδευση:
Μπορούν να αλλάξουν το σχολείο τα ΔΕΠΣΣ και η Ευέλικτη Ζώνη
αν δεν καταργηθούν οι εξετάσεις και οι βαθμοί;
Η Διαθεµατική Προσέγγιση στη Διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής.
 Δρ. Δηµήτρης Μυλώσης
---------------------------
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Ναι ή όχι στην αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών; Ιάκωβος Γ. Μπριλής, Πρόεδρος της ΕΛΜΕ ΧΙΟΥ
ΠΟΝΗΜΑΤΑ:
Δρ.Ολγα Βασιλειάδου
Δρ.Νικόλαος Τριπόδης