www.fa3.gr

Ιστότοπος Φυσικής Αγωγής, Είστε εδώ: www.fa3.gr ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ κ΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

www.fa3.gr

ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ για το ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005 - 2006


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Αθήνα 23  Σεπτεμβρίου 2004

Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ο τρόπος εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2005-2006.
 
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Ν. 3255/2004 (ΦΕΚ 138Α/2-7-04) οι μαθητές της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄ τάξης Εσπερινού Ενιαίου Λυκείου από το σχολ. έτος 2005-2006 για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο σε έξι (6) μαθήματα αντί των εννέα (9) που εξετάζονταν μέχρι σήμερα.

 
Για την εφαρμογή του συστήματος αυτού, απαιτούνται κάποιες αλλαγές στο ισχύον σύστημα, οι οποίες θα εφαρμοστούν κατά το μεταβατικό στάδιο, δηλαδή, κατ’αρχήν, το σχολ. έτος 2005-2006 και μέχρις ότου δηλ. αναπτυχθεί και εφαρμοστεί πλήρως το πρόγραμμά μας για την εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Επιπλέον Επιλογές:

 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Φυλλάδιο Οδηγιών για ην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το Ακαδ. Έτος 2006-07
Αυξημένη η Βαρύτητα του Γραπτού Βαθμού από το 2006
Επιλογές Σχολών κ΄Επιστημονικών Πεδίων χωρίς απώλεια Μορίων
Μέρος 1ο, 2002 -2003, Μαθήματα, Βαθμοί, κλπ
Μέρος 2ο, 2002 -03, Ειδικά Μαθήματα, ΤΕΦΑΑ
Νέος Τρόπος Εισαγωγής, 2005-06
Ψυχολογία εξετάσεων και συμβουλές στους υποψήφιους
Η διατροφή των εξετάσεων
Ημερολόγιο Εξετ. 2005
Μηχανογραφικό Δελτίο, Τρόπος Υπολογισμού Μορίων

 
Κατά το μεταβατικό αυτό στάδιο ελήφθη πρόνοια, ώστε, παρά τον περιορισμό των μαθημάτων, να διατηρηθούν η φιλοσοφία και οι γενικές αρχές του ισχύοντος συστήματος εισαγωγής και οι μαθητές να υποστούν τους λιγότερους δυνατούς «περιορισμούς», στις επιλογές τους από τα προβλεπόμενα πέντε (5) επιστημονικά πεδία. Οι αλλαγές που ακολουθούν έγιναν με παιδαγωγικά, κυρίως, κριτήρια.
Η μείωση του αριθμού των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων από εννέα (9) σε έξι (6), έχει ως φυσικό επακόλουθο τον περιορισμό των επιλογών εισαγωγής που έχουν στη διάθεσή τους οι υποψήφιοι.

Μέχρι τώρα οι μαθητές μπορούσαν, από τα πέντε (5) επιστημονικά πεδία, να επιλέγουν δύο (2), οποιαδήποτε επιθυμούσαν, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση την οποία παρακολουθούσαν. Με τη νέα ρύθμιση οι μαθητές κάθε κατεύθυνσης έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέχρι δύο επιστημονικά πεδία, ως εξής:

Αν οι μαθητές επιλέξουν ένα μόνο επιστημονικό πεδίο, τότε έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν οποιοδήποτε από τα πέντε πεδία.
Αν, όμως, επιλέξουν δύο επιστημονικά πεδία, τότε το ένα τουλάχιστον θα έχει ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας τα μαθήματα της κατεύθυνσης που παρακολούθησαν και στο άλλο πεδίο το 2ο μάθημα γενικής παιδείας, που θα επιλέξουν, θα είναι υποχρεωτικά το ίδιο και για τα δύο επιλεγέντα πεδία.

 
Οι μαθητές όλων των κατευθύνσεων που επιλέγουν ως δεύτερο πεδίο το 5ο (Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης) από τα μαθήματα γενικής παιδείας ως δεύτερο μάθημα επιλέγουν τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ και εξετάζονται υποχρεωτικά, επιπλέον των έξι μαθημάτων, και στο μάθημα επιλογής ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ.

 
Από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και τα μαθήματα Κατευθύνσεων (όπως αυτά ισχύουν σήμερα και εμφανίζονται στις αντίστοιχες στήλες του συνημμένου ΠΙΝΑΚΑ  Ι) οι μαθητές εξετάζονται υποχρεωτικά σε τέσσερα (4) μαθήματα κατεύθυνσης και δύο (2) μαθήματα Γενικής Παιδείας. Ειδικότερα, από τα πέντε (5) μαθήματα Γενικής Παιδείας οι μαθητές, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, εξετάζονται σε δύο μαθήματα, υποχρεωτικά στη ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ και σε ένα δεύτερο μάθημα, όποιο από τα υπόλοιπα τέσσερα επιθυμούν, με την προϋπόθεση όμως ότι το δεύτερο μάθημα θα είναι υποχρεωτικά το ίδιο, εφόσον οι μαθητές επιλέξουν δύο πεδία (βλ. συνημμένο ΠΙΝΑΚΑ ΙΙ, όπου φαίνονται επιπλέον τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας με τους συντελεστές τους).

 
Κατά το μεταβατικό αυτό στάδιο, ο καθορισμός των έξι (6) μαθημάτων λειτουργεί υπέρ των μαθημάτων Κατεύθυνσης και, εν μέρει, εις βάρος των μαθημάτων Γενικής Παιδείας. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει πιθανά σχόλια του τύπου: «αδικείται» κάποιο μάθημα Γενικής Παιδείας, π.χ. η Νεότερη Ελληνική Ιστορία ή η Φυσική.
      Δεν μπορεί όμως να καθοριστεί υποχρεωτικά ως δεύτερο μάθημα Γενικής Παιδείας κάποιο συγκεκριμένο από τα υπόλοιπα τέσσερα, διότι οι μαθητές δεν θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ελεύθερα δεύτερο πεδίο. Εάν, για παράδειγμα, οριζόταν ως δεύτερο υποχρεωτικό μάθημα Γενικής Παιδείας η ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, τότε οι μαθητές της Θεωρητικής Κατεύθυνσης δεν θα μπορούσαν να επιλέξουν κανένα άλλο πεδίο εκτός του 1ου, αφού στα υπόλοιπα πεδία το μάθημα Γενικής Παιδείας αυξημένης βαρύτητας είναι διαφορετικό. Οι μαθητές της Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης δεν θα μπορούσαν να επιλέξουν ως δεύτερο πεδίο το 5ο στο οποίο  ως μάθημα αυξημένης βαρύτητας είναι τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ. Το ίδιο συμβαίνει και με τον ενδεχόμενο καθορισμό άλλου μαθήματος Γενικής Παιδείας ως υποχρεωτικού.

 
Ο μαθητής της Γ΄ τάξης  Ενιαίου Λυκείου εξετάζεται όλα τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που προβλέπονται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα (με εξαίρεση αυτά που εξετάζονται πανελλαδικώς με βάση τα πεδία που επέλεξε) στο σχολείο.


Ο Βαθμός Πρόσβασης κάθε μαθήματος για τους μαθητές της Γ΄ τάξης διαμορφώνεται σύμφωνα με την ισχύουσα σήμερα διαδικασία, ενώ ο Γενικός Βαθμός Πρόσβασης διαμορφώνεται κατά 100% από το Βαθμό Πρόσβασης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Γ΄ Τάξης (οι λεπτομέρειες θα καθοριστούν με την Υπουργική Απόφαση που θα εκδοθεί σύντομα).


Τέλος, όλα τα μαθήματα (Γενικής παιδείας και Κατευθύνσεων) της Β΄ τάξης εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδος, σε κοινά για όλα τα τμήματα της ίδιας τάξης του Λυκείου θέματα, τα οποία διατυπώνονται με τη συνεργασία των διδασκόντων το ίδιο μάθημα στην ίδια τάξη.

  • Με τις παραπάνω αλλαγές που αφορούν τη μείωση των εξεταζομένων μαθημάτων στην Γ΄ τάξη από εννέα (9) σε έξι (6) και την κατάργηση των πανελληνίων εξετάσεων της Β΄ Λυκείου:

  • α) μαθητές και γονείς απαλλάσσονται από τον ασφυκτικό κλοιό των πανελληνίων εξετάσεων της Β΄ Λυκείου, ενώ το Λύκειο αποκτά τη μορφωτική του αποστολή και δυναμική ως σχολείο γενικής μόρφωσης,

  • β) καλλιεργείται το ενδιαφέρον των μαθητών για την απόκτηση της γνώσης στο σύνολο των μαθημάτων του Λυκείου, αφού τα πολλά εξεταζόμενα μαθήματα όχι μόνο διασπούν το ενδιαφέρον και περιορίζουν τη βασική γνώση αλλά και ταλανίζουν τους μαθητές, γεμίζοντάς τους με άγχος και κάνοντάς τους να παραμελούν τα υπόλοιπα πλην των εξεταζομένων μαθημάτων,

  • γ)  αυξάνεται ο σχεδόν ανύπαρκτος ελεύθερος χρόνος των μαθητών που τρέχουν να προλάβουν τις απαιτήσεις του σχολείου και της φροντιστηριακής εκπαίδευσης σ’ όλες τις τάξεις του Λυκείου, και

  • δ) περιορίζεται, στο μέτρο του δυνατού, η φροντιστηριακή εκπαίδευση που εξανεμίζει τα οικονομικά της ελληνικής οικογένειας.

    Με όλα αυτά και με τις αλλαγές-βελτιώσεις που θα προέλθουν μέσα από το συστηματικό διάλογο για την παιδεία, που θα αρχίσει σύντομα με την εκπαιδευτική κοινότητα, ελπίζουμε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα εκσυγχρονιστεί, ανταποκρινόμενο στα αιτήματα των καιρών.


ΠΙΝΑΚΑΣ Ι

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ*

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ

 

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ

ΘΕΤΙΚΗ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

  

ΚΥΚΛΟΙ

ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΦΥΣΙΚΗ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

ΧΗΜΕΙΑ

ΦΥΣΙΚΗ

ΦΥΣΙΚΗ

ΦΥΣΙΚΗ

ΛΑΤΙΝΙΚΑ

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΧΗΜΕΙΑ –
ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ

   

ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ

* Οι μαθητές όλων των κατευθύνσεων που επιλέγουν το 5ο επιστημονικό πεδίο (Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης) εξετάζονται υποχρεωτικά, επιπλέον των έξι μαθημάτων, και στο μάθημα (επιλογής) ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙ

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ

ΘΕΤΙΚΗ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ

ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

 

 

1ο

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ,

ΝΟΜΙΚΕΣ &

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ   (1,3)

2. ΙΣΤΟΡΙΑ   (0,7)

3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2. ΦΥΣΙΚΗ

3. ΧΗΜΕΙΑ

4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2. ΦΥΣΙΚΗ

3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.

4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2. ΦΥΣΙΚΗ

3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ

4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)

6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.)

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)  (0,9)

6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.) (0,4)

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)(0,9)

6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.)  (0,4)

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)(0,9)

6. Νεότ. Ελλ. Ιστορία (Γ.Π.)  (0,4)

 

 

2ο

ΘΕΤΙΚΕΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

2. ΙΣΤΟΡΙΑ

3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ  (1,3)

2. ΦΥΣΙΚΗ   (0,7)

3. ΧΗΜΕΙΑ

4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3)

2. ΦΥΣΙΚΗ    (0,7)

3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.

4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3)

2. ΦΥΣΙΚΗ    (0,7)

3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ

4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ

5. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.)  (0,9)

6.Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.) (0,4)

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)

6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.)

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)

6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.)

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)

6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.)

 

 

3ο

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

ΥΓΕΙΑΣ

1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

2. ΙΣΤΟΡΙΑ

3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2. ΦΥΣΙΚΗ

3. ΒΙΟΛΟΓΙΑ(1,3)

4. ΧΗΜΕΙΑ (0,7)

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2. ΦΥΣΙΚΗ

3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.

4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2. ΦΥΣΙΚΗ

3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ

4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ

5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9)

6. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)     (0,4)

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)

6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.)

5. Βιολογία (Γ.Π.)    (0,9)

6. Νεοελ. Γλώσσα(Γ.Π.) (0,4)

5. Βιολογία (Γ.Π.) (0,9)

6. Νεοελ. Γλώσσα(Γ.Π.) (0,4)

 

 

4ο

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

2. ΙΣΤΟΡΙΑ

3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ(1,3)

2. ΦΥΣΙΚΗ (0,7)

3. ΧΗΜΕΙΑ

4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ      (1,3)

2. ΦΥΣΙΚΗ    (0,7)

3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.

4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (1,3)

2. ΦΥΣΙΚΗ    (0,7)

3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ

4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ

5. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.)  (0,9)

6. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)     (0,4)

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)

6. Ελεύθερη επιλογή (Γ.Π.)

5. Νεοελ. Γλώσσα (Γ.Π.)

6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.)

5. Νεοελ. Γλώσσα  (Γ.Π.)

6. Ελεύθερη Επιλογή (Γ.Π.)

 

5ο

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ &

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

2. ΙΣΤΟΡΙΑ

3. ΝΕΟΕΛ. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

4. ΛΑΤΙΝΙΚΑ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2. ΦΥΣΙΚΗ

3. ΧΗΜΕΙΑ

4. ΒΙΟΛΟΓΙΑ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2. ΦΥΣΙΚΗ

3. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.

4. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

2. ΦΥΣΙΚΗ

3. ΧΗΜΕΙΑ-ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ

4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ

5. Νεοελ. Γλώσσα  (Γ.Π.)

6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3)

7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.)  (0,7)

5. Νεοελ. Γλώσσα  (Γ.Π.)

6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε) (1,3)

7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.)  (0,7)

5. Νεοελ. Γλώσσα  (Γ.Π.)

6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε)   (1,3)

7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.)    (0,7)

5. Νεοελ. Γλώσσα  (Γ.Π.)

6. Αρχές Οικ. Θεωρίας (Ε)  (1,3)

7. Μαθ/κά-Στατ/κή (Γ.Π.)   (0,7)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
 1. Με κόκκινο χρώμα σημειώνονται τα αυξημένης βαρύτητας μαθήματα Κατεύθυνσης.
2. Με πράσινο χρώμα σημειώνονται τα αυξημένης βαρύτητας μαθήματα Γενικής Παιδείας τα οποία αντικαθιστούν τα αυξημένης βαρύτητας
μαθήματα Κατεύθυνσης.

ΑΡΧΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

(Σημείωση: Αν εισήλθατε σε αυτή τη σελίδα από ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ή από άλλη εξωτερική σύνδεση πιθανόν να μην βλέπετε όλη τη σελίδα μας (όλα τα frames). Για να έχετε πλήρη εξυπηρέτηση και θέαση πατήστε ΕΔΩ. Ευχαριστούμε)

Προηγούμενη σελίδαα Εκτύπωση σελίδας Επόμενη σελιδα

Δημιουργία, Διαχείριση, Επιμέλεια : Αθ. Διονυσόπουλος, Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
- Σπουδές: Master of Science (Indiana University, USA)  // σε εξέλιξη Διδακτορικό στη Φ.Α. (ΤΕΦΑΑ Αθήνας) -
Συνεργάτες: Ολα τα εγγεγραμμένα μέλη που έχουν προσφέρει εκπαιδευτικό υλικό, άρθρα, σχόλια κλπ.
All Rights Reserved. Copyright © 1997-2011
Αποποίηση Ευθύνης


1

ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ κ΄ ΕΚΠ/ΣΗ

NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3848/2010 (πολυνομοσχέδιο)
Αποσπάσεις (µερικές ή ολικές) που έγιναν από τα ΠΥΣΔΕ –ΠΥΣΠΕ ή τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης δεν είναι σύννοµες και πρέπει να ανακληθούν
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ
Περί συγχωνεύσεων σχολείων και κονδυλίων για ΑΕΙ
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
15-2-2007, θέμα :Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(333 kb)
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
14-2-2007, θέμα :Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(483 kb)
Πρακτικά Επιτροπής Αναθεώρησης Συντάγματος:
10-1-2007, θέμα :Συζήτηση και επεξεργασία του άρθρου 16 του Συντάγματος.
(760 kb)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Πρόσφατα νέα, ανακοινώσεις, εγκύκλιοι κ.α. από το ΥπΕΠΘ
Εγκύκλιος για ένταξη στον πίνακα Αναπληρωτών και Ωρομισθίων 2006-2007
  Προκήρυξη των θέσεων Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ολες οι Δ/νσεις Εκπ/σης και τα αντίστοιχα Γραφεία,  Γραφεία Φυσικής Αγωγής, Πόλεις και Χωριά όπου υπάρχουν σχολεία, Μόρια, και πολλά άλλα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Α/ΘΜΙΑ: Βρείτε το σχολείο που επιθυμείτε
B/ΘΜΙΑ: Βρείτε το σχολείο που επιθυμείτε
Κωδικοί Σχολείων Β/θμιας
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ
Περιεχόμενα
Καθηγητές -Σύλλογος Καθηγητών
Καθηγητών (όπως ορίζουν όλοι οι νόμοι)
Δ/ντές, Υποδ/ντές Σχολείων
Δ/ντές Εκπ/σης -Προϊστάμενοι
Προϊστάμενοι Φ.Α.
Σχολικοί Σύμβουλοι.
Δείτε σχετικά:
α) Ν 1304/1982 / Α-144 «Για την επιστημονική - παιδαγωγική καθοδήγηση και τη διοίκηση στη Γενική και τη Μέση Τεχνική - Επαγγελματική Εκπ/ση και άλλες διατάξεις»
β) ΝΟΜΟΣ 2525/1997, "Ενιαίο Λύκειο, Πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις"
Οι νέοι Προϊστάμενοι στα Τμήματα Επιστημονικής-Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης
Περιφερειακοί Δ/ντές
Βοήθημα για Υπεύθυνους Τμημάτων, Τάξεων
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΦΕΚ 1258 τ. B' της 8/9/2006
"Καθορισμός της έδρας και περιφέρειας των Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμις Εκπαίδευσης και των σχολείων αρμοδιότητάς τους"
ΘΕΜΑΤΑ, ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΧΟΝΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ, 2007
Διαδικασίες διεξαγωγής γραπτής δοκιμασίας για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης
Συγκρότηση Κεντρικών Επιτροπών Γραπτής Δοκιμασίας υποψηφίων Στελεχών Εκπαίδευσης, Α/θμιας και Β/θμιας
N.34671 ΦΕΚ 128/21.06.2006, Επιλογή Στελεχών Εκ/σης, Α/θμιας, Β/θμιας,
Εξετάσεις Στελεχών Εκπ/σης.
Δικαστική Προσφυγή ΠΕΣΣ και απόφαση του ΣτΕ
Εκτακτη συνάντηση μελών ΠΕΣΣ
ΠΕΣΣ: Προτάσεις Επίλυσης Προβλημάτων των Σχολικών Συμβούλων στην Ασκηση των Καθηκόντων τους
ΠΕΣΣ: Επισημάνσεις για τη "γραπτή δοκιμασία" επιλογής Σχολικών Συμβούλων
Συζήτηση στη Βουλή για την Επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης, 23/5/06
Ομιλητές: Χαλκίδης, Βαρβαρίγος, Χουρμουζιάδης, Ιωαννίδης, Μερεντίτη, Βεργίνης, Καστανίδης, Λομβέρδος, Χρύσης, Ηλιάκη, Εξαρχος, Παντούλας, Βασιλείου, Κωνσταντάρας (Ολοι μαζί)
Σύμβουλοι Α/θμιας, Β/θμιας, Ειδικής κ' Προσχολικής Αγωγής
Δ/ντές Εκπ/σης, Προϊστάμενοι Γραφείων κ' Φ.Α., Δ/ντές Σχολ. Μονάδων
Επιλογή Στελεχών το 2006-07
Τροποποίηση απόφασης τοποθέτησης Σχολικών Συμβούλων Δ.Ε.
Λίστα Δ/ντών Προϊστ/νων Α/θμιας
Λίστα Δ/ντών Προϊστ/νων Β/θμιας
Περιφερειάρχες
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ
στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Νομοθεσία που διέπει την ελληνική εκπαίδευση στο εξωτερικό
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Σύνθεση, Συγκρότηση, Λειτουργία
Αρμοδιότητες Υ.Σ.
Αιρετά Μέλη Εκπ/κού Προσωπικού
Αιρετά Μέλη Ειδικής Αγωγής
ν. 3260/2004, Βαθμολογική Κλίμακα, Υπηρεσιακά Συμβούλια
ΠΕΡΙΦ/ΚΕΣ ΥΠ/ΣΙΕΣ
Οργάνωση Π.Υ., Αξιολόγηση, Επιμόρφωση Εκπ/κών (Ν.2986/2002)
ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
ΝΟΜΟΣ 3205/2003, ΦΕΚ 297/Α/23.12.2003, "Μισθολογικές ρυθμίσεις λειτουργών και υπαλλήλων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., μονίμων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος και άλλες συναφείς διατάξεις".
"Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων του ν. 3205/2003
(ΦΕΚ 297/Α’)" σε μορφή .pdf >> Καθορισμός απαγορευμένων ουσιών και μεθόδων ντόπινγκ, κατά την έννοια των άρθρων 128Β και 128Γ του ν. 2725/1999.
(1104,47 Kb)
"Εφαρμογή διατάξεων του Ν.3205/2003 στο προσωπικό με σχέση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου που απασχολείται στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α."  σε μορφή .pdf >> Καθορισμός απαγορευμένων ουσιών και μεθόδων ντόπινγκ, κατά την έννοια των άρθρων 128Β και 128Γ του ν. 2725/1999.
(107,50 Kb)
Π.Δ. 104/79
Περί σχολικού και διδακτικού έτους, υπηρεσιακών βιβλίων, εγγράφων, μετεγραφών, φοιτήσεως, διαγωγή και τιμητικών διακρίσεων των μαθητών των σχολείων Μέσης Γενικής Εκπαιδεύσεως
ΝΟΜΟΣ 1566/85 (πλήρης)
(Ολος ο Νόμος σε μορφή pdf ΕΔΩ)
Σκοπός, Α/θμια (1-4)
Β/θμια (5-10)
Διοίκηση Σχολείων (11)
Εκπ/κό Προσωπικό (12-18)
Διοικ. Προσωπικό (19-20)
Υπηρεσιακά Οργανα (21-22)
Παιδαγ. Ινστιτούτο (23-27)
Επιμόρφωση, Μετεκπ/ση (28-31)
Ειδική Αγωγή (32-36)
ΣΕΠ, Σχολ. Περιουσία (37-44)
ΜΟΑ, Μαθητ. Κοινότητες (45-47)
Συμβούλια - Επιτροπές Παιδείας (48-53)
Ειδικά Θέματα (54-60)
Ειδικά Θέματα (61-69)
ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΟΣΚ, ΟΕΔΒ (70-76)
Μεταπτυχιακά σε ΑΕΙ (77-81)
Μεταβατικές Διατάξεις (82-91)
ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ, ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ
Απαντήσεις σε συνταξιοδοτικά θέματα
(από το Γιάννη Μπαλάγκα)
Μισθοδοσία Εκπαιδευτικών
Εισοδηματική πολιτική 2007 (pdf, 395 Kb)
Αίτηση 1ης και 2ης Παραίτησης για Συνταξιοδότηση
Οροι και προϋποθέσεις συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών.
Π.Δ. 166/2000  "Κώδικας Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων".
Ν. 3075/2002, ΦΕΚ 297 τ.Α΄, "Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις".
Ν.3075/2002 (σε .pdf Καθορισμός απαγορευμένων ουσιών και μεθόδων ντόπινγκ, κατά την έννοια των άρθρων 128Β και 128Γ του ν. 2725/1999.  ) «Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις», ΦΕΚ 297/ 5 Δεκεμβρίου 2002 (pdf, 132 Kb )
Ν. 3513/2006 - ΦΕΚ 265/Α'/5.12.2006
Τροποποίηση και συμπλήρωση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου και άλλες διατάξεις.
Ν.3620/2007 (ΦΕΚ 276Α 11-12-2007) Αύξηση συντάξεων του Δημοσίου από το έτος 2007 και άλλες διατάξεις.
Ο.Ε.Δ.Β.
Ιδρυση, Σκοπός, Διοίκηση, Διάρθρωση
Κατάλογος Ολων των Βιβλίων του ΟΕΔΒ
Εικόνες και Περιεχόμενα Βιβλίων
ΕΚΠ/ΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (Ν.2817/2000)
  Αρθρα: 1, 2, 3-4, 5-8, 9-11, 12-18
Βασικές Αρχές Κανονισμού Λειτουργίας Σχολείων
ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ολες οι Δ/νσεις Εκπ/σης και τα αντίστοιχα Γραφεία, Γραφεία Φυσικής Αγωγής, Πόλεις και Χωριά όπου υπάρχουν σχολεία, Μόρια, και πολλά άλλα
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού & Στελεχών Εκπ/σης
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών
ΝΟΜΟΣ 2525/1997,  "Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, Ενιαίο Λύκειο, Πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση"
Η ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη: Αξιολόγηση και εξεταστικά συστήματα
Προγράμματα Σπουδών στην Αγγλία, Γαλλία και Ισπανία
Αξιολόγηση, Βαθμολόγηση Μαθητών στη Φ.Α.
Π.Δ. 409/1994, Αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου
Π.Δ. 8/1995, Αξιολόγηση μαθητών
ΕΚΔΡΟΜΕΣ
Σχολικοί Περίπατοι, Εκδρομές, Διδακτικές και Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (Χρήσιμος Οδηγός)
2006, Σχολικοί περίπατοι και εκπαιδευτικές εκδρομές μαθητών Δημοσίων και Ιδιωτικών σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ημερήσιες κ΄Πολυήμερες Εκδρομές
Διδακτικές επισκέψεις
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Αναπλήρωση διδακτικών ημερών
Ωράριο Διδασκαλίας Καθηγητών, Δ/ντών, Εκπ/κού Προσ/κού -Τρόποι Συμπλήρωσης Ωραρίου
Ενισχυτική Διδασκαλία Μαθητών
Οργάνωση προγραμμάτων Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης σχολικού έτους 2005-06
Διδασκαλία ξένων γλωσσών στα Γυμνάσια
1η & 2η ανάθεση ανά ΠΕ (1989-2004)
Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου 2006-07, Πίνακας κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών Δ.Ε
Πίνακες Αντιστοιχίας Ειδικοτήτων και Μαθημάτων
Οδηγίες Εφαρμογής Πινάκων
Ρυθμίσεις θεμάτων όλων των εκπ/κών βαθμίδων, 2004
ΔΗΜΟΤΙΚΑ
  Οργάνωση και Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων
(Π.Δ. 201/1998)
(Αρθρα 1-6)
Σχολικό και διδακτικό έτος, Διακοπές- αργίες- εορταστικές εκδηλώσεις, Διακοπές μαθημάτων λόγω εκτάκτων αναγκών, Βιβλία-έντυπα για το δημοτικό σχολείο,

(Αρθρα 7-10)
Εγγραφές- Μετεγγραφές μαθητών, Περιπτώσεις κατατακτηρίων, προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων, Ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα,
(Αρθρα 11-12)
Παιδαγωγικές συναντήσεις - έλεγχος προόδου - έλεγχος φοίτησης Λειτουργία συστεγαζόμενων σχολείων
(Αρθρα 13-15)
 Συνεδριάσεις συλλόγου διδασκόντων Εφημερεύοντες - Επιτήρηση μαθητών, Εκδρομές - διδακτικές επισκέψεις Σχολική ζωή - Πολmσμός, Πρωινή προσευχή - σημαιοστολισμός Ενδυμασία μαθητών Παιδαγωγικός έλεγχος διαγωγής του μαθητή δημοτικού σχολείου Εκκλησιασμός, Μη Ορθόδοξοι μαθητές Σημαιοφόροι και παραστάτες - υπεύθυνοι για κατάθεση στεφάνου, Προγραμματισμός - απολογισμός του εκπαιδευτικού έργου Σεμινάρια εκπ/κών - Συσκέψεις με το σχολικό σύμβουλο
Εργασιακά δικαιώματα σύμφωνα με αποφάσεις της Δ.Ο.Ε.: 1)Ωράριο Εκπαιδευτικών 2)2. Υποχρεωτικές υπερωρίες
Το εγκόλπιο του Εκπαιδευτικού - Δημητρακόπουλος Γιώργος (Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Πειραιά)
 Μεταθέσεις εκπαιδευτικών λειτουργών Α/θμιας Εκπ/σης,
Φ. 361.23/134/112752/Δ1
  Αναμόρφωση Ωρολογίου Προγράμματος Δημοτικού
(Φ.12 / 773 / 77094 / Γ1/28-7-2006)
  ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο (Αριθ. Πρωτ.: Φ. 50 / 162 / 88353 / Γ1)
Λειτουργία των Ολοήμερων Ειδικών Δημοτικών Σχολείων
  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ:
Προεδρικό διάταγμα 200/1998, Οργάνωση και λειτουργία Νηπιαγωγείων
Ολοήμερα: Σκοπός, περιεχόμενο, παιδαγωγική καθοδήγηση και διοίκηση, ωρολόγιο Πρόγραμμα, λειτουργία, εγγραφές νηπίων, κλπ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Φυλλάδιο Οδηγιών για ην πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το Ακαδ. Έτος 2006-07
Αυξημένη η Βαρύτητα του Γραπτού Βαθμού από το 2006
Επιλογές Σχολών κ΄Επιστημονικών Πεδίων χωρίς απώλεια Μορίων
Μέρος 1ο, 2002 -2003, Μαθήματα, Βαθμοί, κλπ
Μέρος 2ο, 2002 -03, Ειδικά Μαθήματα, ΤΕΦΑΑ
Νέος Τρόπος Εισαγωγής, 2005-06
Ημερολόγιο Εξετ. 2005
Μηχανογραφικό Δελτίο, Τρόπος Υπολογισμού Μορίων
Θέματα Διοίκησης Α/θμιας, Β/θμιας, 2004
Εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ χωρίς Εξετάσεις
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΣΕΠ,  ΠΕ11, Φυσική Αγωγή
(θέματα, σωστές απαντήσεις)
2005, Ειδική Διδακτική και Παιδαγωγικά, Γενική Διδακτική
2005, Γνωστικό Αντικείµενο
ΕΞεταστέα Υλη του 2004-05
Θέματα 2000 κ΄ 2003
Θέματα για: Διδακτική Μεθοδολογία, Παιδαγωγικά Θέματα
(Αλλων Ειδικοτήτων αλλά χρήσιμα κ΄ για την Φυσική Αγωγή)
Διακοπές, αργίες, εορτές
Διακοπές, αργίες, εορτές, σχολικό-διδακτικό έτος, κ.α.
(Π.Δ. 104/79, Π.Δ. 201/98, Γ2/44512/26-4-2002,
ΦΕΚ Β' 1286/12-9-2006 ΥΑ 80033/Γ2)
ΑΔΕΙΕΣ
Άδειες μονίμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Αδειες Εκπαιδευτικών,
 Διευκρινίσεις για την άδεια ανατροφής τέκνου
Αδειες Αναπληρωτών και Ωρομισθίων
Εκπαιδευτικές Αδειες:
2005-06
(με υπόδειγμα αιτήσεων), 2006-07, 2007-08, 2008-Ο9,, 2010-11
Άδειες και Διευκρινίσεις για τη  χορήγηση αδειών στους δημοσίους υπαλλήλους βάσει  του νέου  Υπαλληλικού  Κώδικα
Αιμοδοτικές, Κάλεσμα ΟΛΜΕ για αιμοδοσία
Αδειες όλων των ειδών
(Κυπριακή Νομοθεσία)
Κανονισμοί Χορήγησης Αδειών σχετ. με Εκπαιδευτική Υπηρεσία
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
Προεδρικό Διάταγμα 50/1996, "Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης"
Π.Δ.100/1997, Τροποποίηση του παραπάνω Π.Δ.
Διαδικασίες ΠΥΣΔΕ, Κατάρτιση Πινάκων, Υπεράριθμοι, Κενές Οργανικές Θέσεις, Δηλώσεις Τοποθέτησης, Διάθεση στο ΠΥΣΔΕ
Οδηγός για Τοποθετήσεις κ΄Βελτιώσεις, υπόδειγμα σχετικής δήλωσης
Θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, μονάδες συνθηκών διαβίωσης, Κριτήρια μεταθέσεων
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ, ΔΙΑΜΟΝΗ
Ν 2685/1999, Κάλυψη δαπανών μετακινουμένων υπαλλήλων εντός και εκτός Επικράτειας και άλλες διατάξεις.
Μετακινήσεις, διαμονή, απόφαση μετακίνησης, κάλυψη εξόδων στο πλαίσιο της Πράξης «Ταχύρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ και τα νέα διδακτικά πακέτα»
«Μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στο εξωτερικό στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εκπαιδευτικών ανταλλαγών,  αδελφοποιήσεων και άλλων δραστηριοτήτων»
ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σχολ. έτους 2007-2008
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για πρόσληψη σε λειτουργικά κενά των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και τμημάτων ένταξης για το διδακτικό έτος 2007- 2008
Πρόσκληση υποψηφίων για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών από τους κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΕΠ του ειδικού βοηθητικού Προσωπικού ΕΒΠ για τις ΣΜΕΑ και τα ΚΔΑΥ για το σχολικό έτος 2007-2008
ΝΟΜΟΣ 3391/2005 - ΦΕΚ Α'/240/4.10.2005, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και άλλες διατάξεις. (Σημείωση: Στο άρθρο 9 περιέχει "Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης"
Αδειες Αναπληρωτών και Ωρομισθίων
Aποδοχές ωρομισθίων εκπαιδευτικών - Κατάταξη υποψηφίων - Αδειες - Πρόσληψη
ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
Νομοθεσία, Προθεσμία Αιτήσεων, Αποσπάσεις σε ΤΑΔ-ΕΤΑΔ, ΣΜΕΑ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Πειραματικά Σχολεία
 (για το 2007-08
ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Συνυπηρέτηση εκπαιδευτικών που έχουν συζύγους στρατιωτικούς
ΑΕΙ, ΕΡΕΥΝΑ
ΝΟΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ για ΑΕΙ. Το σχέδιο νόμου για την ανώτατη εκπαίδευση.
ΝΟΜΟΣ 3391/2005 - ΦΕΚ Α'/240/4.10.2005, Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος και άλλες διατάξεις. (Σημείωση: Στο άρθρο 9 περιέχει "Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης"
  Προσχέδιο Πρότασης για ΑΕΙ (παλαιό)
ΥπΕΠΘ: Προτάσεις για Μεταπτυχιακά και Ερευνα (Κεφ.Α'),
Κεφάλαιο Β', Κεφάλαιο Γ'
Καποδοστριακό Παν.
Νόμος 2916/2001 (ΦΕΚ 114/11.06.2001, τεύχος Α) "Διάρθρωση της ανώτατης εκπαίδευσης και ρύθμιση θεμάτων του τεχνολογικού τομέα αυτής"
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Ορισμός Υπεύθυνου Σχολικού Εργαστηρίου Πληροφορικής
ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Πειραματικά Γυμνάσια
Διαπολιτισμικά σχολεία
ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ
Ο νόμος 682/1977 που αφορά την Ιδιωτική Εκπαίδευση,
"Περί Ιδιωτικών σχολείων Γενικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Οικοτροφείων"
Ο νόμος 682/1977 σε .pdf (1.454Kb)
Π.Δ. 340/1983, "ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥΣ"
Νομικό Συμβούλιο του Κράτους: Δεν είναι επιτρεπτή η εμπορική εκμετάλλευση των αθλητικών εγκαταστάσεων των ιδιωτικών σχολείων, κατά τις ώρες της μη λειτουργίας τους
Ωράριο διδασκαλίας ιδιωτικών εκπαιδευτικών (σε .pdf)
Φ.18/97883/Δ5/31/8/2011
Εκπαιδευτικό προσωπικό ιδιωτικών δημοτικών σχολείων
Ν. 1035/80 (ΦΕΚ 60/15-03-80 τ.Α΄)
Νομαρχιακές Επιτροπές Παιδείας
Διδακτικές επισκέψεις
Σχολικά κυλικεία
Πολύτκνοι: Διορισμός εκτός ΑΣΕΠ
Προθεσμία για συμμετοχή στην πιστοποίηση, 5-12-05
Αλλοδαποί μαθητές
ΕΝΤΥΠΑ:
ΕΝΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΔΙάΦΟΡΑ:
Αδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου των εκπαιδευτικών
(Κυπριακή Νομοθεσία)
Νόμοι για την Εκπαιδευτική Υπηρεσία (από 1969-1997)
ΝΟΜΟΣ ΥΠ" ΑΡΙΘ. 2640/98 (ΦΕΚ A 206/1998)
Δευτεροβάθμια τεχνική - επαγγελματική εκπαίδευση και άλλες διατάξει
ς
Νόμος 1264/1982 - Εκδημοκρατισμός Συνδ. Κινήματος- Συνδικαλιστικές Ελευθερίες